برگزاری محفل انس با قرآن کریم در شهر شهباز

اکبری از برگزاری محفل انس با قرآن کریم، در شهر شهباز با همکاری کانون فرهنگی هنری ثارالله خبر داد.

حسین اکبری، ضمن گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان و تاکید بر بهره گیری از فیوضات این ماه پرخیر و برکت به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی گفت: توجه به قرآن و برگزاری برنامه های قرآنی در مساجد و با حضور جوانان از تاکیدات مقام معظم رهبری است و کانون های مساجد در این راستا پیشگام هستند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه بهار قرآن است، افزود: این ماه پر خیر و برکت فرصت مناسبی برای انس با قرآن و آشنایی هر چه بیشتر جوانان و نوجوانان با تعالیم این کتاب نورانی است.

 

وی با اشاره به اینکه کانون فرهنگی هنری ثارالله با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر شهباز و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شازند اقدام به برگزاری محفل انس با قرآن کریم کرده است، افزود: این محفل نورانی یکشنبه 27 فروردین مصادف با 25 رمضان المبارک همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد امام حسین(ع) شهر شهباز برگزار می شود.

 

اکبری با بیان اینکه این محفل نورانی با حضور قاریان برجسته و ممتاز  «استاد حسین فردی نفر نخست مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی، حاج مهیار قاسمی و حاج محمد رضا عسگری» برگزار می شود، اظهار کرد: اجرای تواشیح و همخوانی گروه بریر همدانی از دیگر برنامه های این محفل نورانی است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله، مسجد امام حسین(ع) شهر شهباز با اشاره به اینکه تبیین فرهنگ و معارف قرآنی در جامعه ضروری است، ادامه داد: برگزاری محافل و مجالس قرآنی در مساجد گام موثری در این راستا است.

 

وی همچنین با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص تبدیل مساجد به پایگاه های قرآنی نیز بیان کرد: به امید خدا در جهت تحقق این فرمایش برگزاری کلاسهای قرآنی، محفل انس با قرآن، مسابقات قرآنی و کرسی تلاوت نور را برگزار می کنیم.

 

کد خبر 1262235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha