نشانه گرفتن عفت زن ایرانی راهبرد اصلی دشمن است

قناعت یکی از راهبردهای اصلی دشمن که برای آن برنامه ریزی کرده است را عفت زنان ایرانی عنوان و گفت: دشمن می‌خواهد زنان ما سعادت برای کشور رقم نزنند اما هم اکنون ما شاهدیم زنان محجبه و پاکدامن ایرانی موجب پیشرفت نظام و کشور شده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت –استاندار خراسان جنوبی- امروز (9 اردیبهشت) در اولین کنگره بین المللی بانوان تاثیرگذار خراسان جنوبی اظهار کرد: اگر در دوران دفاع مقدس مردان پا به عرصه دفاع گذاشتند، به خاطر اینکه بود که در کانون گرم و خانواده متدینی تربیت شدند.

 

وی تصریح کرد: بانوان این سرزمین در دفاع از آرمان های انقلاب، پشتیبانی در جنگ و حضور موثر در صحنه های اجتماعی، فرهنگی سیاسی، ورزشی و حتی در حوزه اجرایی و علمی نشان دادند که نقش آنها در توسعه و پیشرفت ایران با تمام همه تبلیغات سوء رسانه های معاندین بی مانند بوده است.

 

قناعت با بیان اینکه بانوان، نیمی از جمعیت ایران را تشکیل می دهند، افزود: بانوان ایرانی در موضوعات مختلف و آرمان های نظام تاثیرگذار هستند و خواهند بود.

 

به گفته وی؛ موضوع زن و خانواده برای کشور و جمهوری اسلامی موضوعی نخست است چراکه مربی انسان ها، زن است و سعادت و شقاوت کشورها بستگی به وجود زن ها است که با تربیت صحیح فرزندان، کشور را آباد می کند.

 

استاندار خراسان جنوبی ادامه داد: مبدا همه سعادت ها از دامن زن است؛ لذا تمام هدف دشمن از کار انداختن این مبدا است، در این شرایط خاص باید راهبرد و هدف گذاری دشمن در مقاطع مختلف را بدانیم و هم در شرایط کنونی باید خود را در مورد شناخت نقشه و راهبرد دشمن آماده کنیم و بدانیم نقشه دشمن در هر مقطعی چیست؟

 

قناعت با تأکید بر اینکه باید به روز باشیم چراکه دشمن برای زن و خانواده برنامه دارد تا پاکدامنی زن ایرانی را کمرنگ و دچار آلودگی کند، افزود: اگر دشمن بتواند موفقیتی را رقم بزند آنگاه خانواده ایرانی اسلامی از هم می پاشد و خانواده اگر از هم بپاشد کشور از هم می‌پاشد.

 

وی یکی از راهبردهای اصلی دشمن که برای آن برنامه ریزی کرده است را عفت زنان ایرانی عنوان کرد و گفت: دشمن می‌خواهد زنان ما سعادت برای کشور رقم نزنند که در این صورت شقاوت برای ایران رقم می خورد، اما هم اکنون ما شاهدیم زنان محجبه و پاکدامن ایرانی موجب پیشرفت هایی برای نظام و کشور شده اند.

 

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: ایران طی 45 سال اثبات کرده است که در حوزه زنان برای جهانیان الگو است چراکه 99 درصد فضای مجازی خارج کشور واقعیت ندارد؛ و بدون آمریکا هم می توان زندگی کرد.

 

قناعت با بیان اینکه تفکری که در غرب است بر اساس مبانی لیبرالی است و زن مورد هدف قرار گرفته است، افزود: چهار کشور آمریکا، روسیه، چین و ایران به گفته غرب کشورهای تاثیرگذاری در جهان هستند لذا دشمن بدبینی به خود را رواج می دهد و این خواسته دشمن است، «بدبینی به خود» از راهبردهای دشمن است.

 

وی تصریح کرد: اصرار دشمن بر این است که ملت ایران و جوانان و به ویژه بانوان از اعتقادات دینی خود روی گردان شده اند، اگر ما در حال پاشیدن و اضمحلال هستیم پس چرا دشمن بیشترین ساعات رسانه های خود را علیه ایران، جوانان و بانوانی ایرانی می گذارد؟

 

وی با بیان اینکه جنگ ترکیبی دشمن بر این است که بانوان ما از اعتقادات دینی خود روی گردان شوند، ادامه داد: اما در 22 بهمن، شب های قدر و تشییع پیکر مطهر شهدا این توطئه خنثی شد.

 

استاندار خراسان جنوبی خواست تا با شناخت و راهبرد دشمن  خود را به روز کنیم و عنوان کرد: تغییر هویت و دست برداشتن از آرمان ها، از اهداف دشمن است لذا کشور بیش از گذشته نیازمند آرمان خواهی است. باید از نقاط قوت ما که یکی از آنها آرمان خواهی و افق های دور و مطلوب است مراقبت کنیم چراکه پیشران و موتور حرکت جامعه است.

 

وی امید را سوخت موتور آرمان خواهی در جامعه عنوان کرد و گفت: رهبری حکیم، فرزانه و بسیار باهوش هستند و حرف های ایشان موشک های نقطه زن است و بر امید آفرینی تاکید می کنند چراکه امید ما را به نقطه مطلوب می رساند.

 

استاندار خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: رفراندوم های ما روز قدس، شب های قدر، راهپیمایی 22 بهمن و تشییع پیکر شهدای ما است، اینکه برخی سیاسیون و دانشگاهیان جوانان را منحرف می کنند ساده است هیچ جای غرب به رفراندوم گذاشته نشده است و این کلاهی است که غرب میخواهد سر کشور ما بگذارد.

 

 

 

کد خبر 1263782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha