ضرورت تقویت علوم قرآنی در برنامه های جمعیت هلال احمر

هاشمی با اشاره به اینکه جای علوم قرآنی در برنامه های جمعیت هلال احمر خالی بود، گفت : برنامه های علوم قرآنی را در همه برنامه های هلال احمر جاری خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حکمت اله هاشمی، سرپرست جمعیت هلال احمر استان زنجان عصر امروز در اختتامیه مسابقات قرآنی هلال احمر بر ضرورت تقویت علوم قرآنی در هلال احمر تاکید کرد و گفت: خدمت رسانی به آسیب دیدگان توسط جوانان هلال احمر با اعتقادات و نگاه قرآنی عجین شده است که نتیجه بهتری دارد. 

 


وی با اشاره به اینکه جای علوم قرآنی در این مجموعه با ظرفیت مردمی، داوطلبانه و با نگاه خیراندیشی خالی بود، تصریح کرد: برنامه های علوم قرآنی را در همه برنامه های هلال احمر جاری خواهیم کرد. 

 


هاشمی با بیان اینکه با استفاده از ظرفیت دارالقران زنجان میزبانی مرحله کشوری مسابقات قرآنی هلال احمر را می پذیریم، ادامه داد: در این دوره از مسابقات، حافظان و علاقمندان به قرآن با حضور در مسابقات، الگویی را برای جمعیت هلال احمر به نمایش گذاشتند. 

 

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان زنجان نیز در سخنانی با بیان اینکه قران کریم تنهاترین کتاب هستی است که فراتر از علم، سخن گفته، ادامه داد: در دنیای پست مدرنیسم متاسفانه شرق به سمت لائیک روی آورده و که باید قرآن را آنگونه که باید و شاید تبیین کنیم.

 


حجت الاسلام نصیری اضافه کرد: قرآن به حدی زیباست که خواندن آن عدم مهجوریت آن را موجب می شود و مدیران در مسئولیت ها و اهداف خود این کتاب آسمانی را الگو قرار دهند.

کد خبر 1264023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha