کسب روزی حلال عامل خشنودی خداوند و مردم است

آریانژاد گفت: کسب روزی حلال موجب خشنودی خداوند متعال و رضایت مردم است و کارگران جامعه ما با تلاش و روزی حلالی که کسب می‌کنند عامل جلب رضایت خداوند و مردم هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان؛ آرش آریانژاد مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان کردستان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شاغل در آب منطقه‌ای استان با بیان اینکه همه ما در این شرکت عضو خانواده کارگری هستیم، گفت: در این خانواده بزرگ کسی برتر از دیگری نیست و تنها مسئولیت‌های افراد متفاوت است

وی به بوسیدن دست کارگر توسط پیامبراکرم (ص) اشاره کرد و گفت: این حرکت اسوه رحمت (ص) نمایانگر ارزش و جایگاه پراهمیت و والای کارگران در جامعه اسلامی است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان افزود: شما کارگران عزیز نمایندگان صادق و بی‌ادعای مجموعه این شرکت هستید که بنده به نوبه خود از زحمات و تلاش‌های همیشگی و بی‌وقفه همگی‌تان، تشکر و قدردانی میکنم.

آریانژاد با اشاره به اینکه کسب روزی حلال موجب خشنودی خداوند متعال و مردم است، افزود: من دست بوس همه شما کارگران عزیز هستم که در حال خدمت به جامعه و مردم هستید و امیدوارم این تلاش‌ها رضایت مردم را بهمراه داشته باشد تا ان شاءالله زمینه ساز رضایت حضرت باری تعالی نیز، شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کردستان، در ادامه تصریح کرد: جبران زحمات و ازخود گذشتگی‌های شما کارگران سخت است ولی حداقل کاری که می توان انجام داد همین تقدیرها و یادبودهاست که باعث تشویق و ایجاد انگیزه می شود.

وی ادامه داد: جا دارد از خانواده‌های گرامی شما عزیزان که همواره در انجام وظایف خطیر یار و یاور شما بوده‌اند، نهایت سپاس را داشته باشم که این موفقیت‌ها قطعاً مرهون همکاری و حمایت آنهاست.

در پایان نشست، با اهداء لوح سپاس و هدیه از زحمات و تلاش‌های کارگران تلاشگران، تقدیر شد.






کد خبر 1264534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha