شبکه جوانان خادمان رضوی البرز مجری برنامه های دهه کرامت هستند

مصطفایی با اشاره به برپایی آیین گردهمایی یک هزار خادم منتسب به خانواده ایثارگران در مصلی نمازجمعه شهر کرج گفت: شبکه جوانان خادمان رضوی مجری برنامه های دهه کرامت هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، قربانعلی مصطفایی در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت بزرگداشت دهه کرامت گفت: دهه کرامت فرصت موثری برای ترویج فرهنگ رضوی است.

 

جانشین مدیر کانون های خدمت رضوی استان البرز افزود: آستان قدس رضوی پس از گذشت چند سال از جریان شیوع بیماری کرونا در نظر دارد برای سال جاری ویژه برنامه های متنوعی را اجرا نماید.

 

وی توضیج داد: تجدید میثاق با آرمان های شهداء با محوریت شبکه جوانان رضوی در جوار مزار شهدای گمنام، حضور خادمان رضوی در نمازجمعه و سخنرانی دبیر کانون خدمت رضوی از جمله این برنامه ها است.

 

به گفته وی، میزبانی از خانواده های کم بضاعت به مناسبت دهه کرامت، برپایی سفره کریمانه ویژه بیماران سخت درمان ، توزیع ضیافت تبرکی همچنین برپایی کرسی تلاوت قرآن کریم در مساجد در سطح مصلی ها و برپایی همایش علمی از جمله این اقدامات است.

 

جانشین مدیرت کانون های خدمت رضوی استان البرز خاطرنشان کرد: گردهمایی یک هزار خادمیار منتصب به خانواده شهداء و ایثارگران در مصلی شهر کرج به مناسبت دهه کرامت از دیگر برنامه های اجرایی در این دهه مبارک است.

کد خبر 1267098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha