دشمن با تبلیغات وسیع دنبال بی شخصیت کردن زنان ماست

کیانی اصل گفت: بانوان ما باید وصیت نامه های شهدا را مطالعه کنند که چقدر در مورد عفاف و حجاب تاکید داشتند و این را هم بدانیم که دشمن با برنامه ریزی و تبلیغات وسیع دنبال پست کردن و بی شخصیت کردن زنان و دختران ماست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در گچساران، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه با اشاره به اینکه حجاب در آیات قرآن به صراحت تاکید شده گفت: در قرآن امده است؛ ای پیامبر به همسر و دختر و زنان مومن بگو خودتون را با جلباب  بپوشانید.

«مهدی کیانی اصل» تصریح کرد: امروز عده ای دارند کشف حجاب می‌کنند باید از این افراد بپرسیم که دشمنانی که حتی داروهای بیماران پروانه ای تحریم کردند و این همه تحریم علیه ایران انجام دادند چه هدفی از این کشف حجاب دارند و چقدر دارند تبلیغ و هزینه می‌کنند که زنان و دختران ما کشف حجاب کنند.

وی با بیان اینکه بسیاری از کسانی که کشف حجاب می کنند از پشت پرده تحریک به این کار آگاه نیستند اظهار کرد: اگر بدانند که پشت پرده کشف حجاب و مبارزه با حجاب چه کسانی هستند این کار را نمی کنند چون خیلی از انها اهل دین و تضرع و دعا هستند و نمونه آن را در اعتکاف‌ دیدیم.

امام جمعه سوق اذعان کرد: حجاب در گفتار، حجاب در رفتار و کردار، حجاب در چشم و حجاب در شکل ظاهری چهار نوع تقسیم بندی است که برای آن صورت گرفته است.

کیانی اصل ادامه داد: بانوان ما باید وصیت نامه های شهدا را مطالعه کنند که چقدر در مورد عفاف وحجاب تاکید داشتند واین را هم بدانیم که دشمن با برنامه ریزی و تبلیغات وسیع دنبال پست کردن وبی شخصیت کردن زنان و دختران ما هستند.

وی با تاکید بر اینکه استکبار و جهان ضداسلام غربی با استفاده از ظرفیت رسانه‌ها سعی در محو و بی‌ارزش جلوه دادن حجاب دارد خاطر نشان کرد: دشمن به خوبی می داند که دختران امروز، مادران فردای جامعه ایران هستند و به همین خاطر تلاش دارد تا با سست کردن اعتقادات دختران، زمینه سازی لازم را برای از بین بردن کیان خانواده فراهم آورد.

 

کد خبر 1267254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha