برگزاری برنامه های آموزشی برای استعدادهای قرآنی مسابقات مدهامتان ضروری است

رفعتی گفت: با توجه به اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته های مختلف برگزار می شود، از این رو پیشنهاد می شود در سطح قرائت و ترتیل، جوانانی که مستعد بوده شناسایی شده و برای آنها برنامه داشته باشیم.

جواد رفعتی- قاری مطرح استانی- در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین در خصوص مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: مسابقات قرآنی متعددی در سطح استان برگزار می شود ولی رده سنی زیر 30 سال ویژه کانون های فرهنگی هنری مساجد است که با استقبال خوب و پرشور جوانان در این گروه سنی در استان همراه شده است.

 

قاری مطرح استانی ادامه داد: البته این مسابقات باید تقویت شده و ایجاد انگیزه شود و برای استعدادهایی که هر ساله در این مسابقات شرکت می کنند، لازم است برنامه ریزی آموزشی صورت گیرد و کارگاه های مختلف برگزار شود تا ارتقا سطح داشته و اینگونه بتوانیم شاهد حضور پررنگ تر جوانان در مسابقات قرآنی مدهامتان باشیم.

 

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته های مختلف برگزار می شود، از این رو پیشنهاد می شود در سطح قرائت و ترتیل، جوانانی که مستعد بوده و در موسسات ناشناخته هستند و هنوز شهادت و جسارت لازم را برای شرکت در مسابقات را پیدا نکردند شناسایی شده و آنها را از سطح شهرستان ها به استان بکشانیم و برای آنها برنامه داشته باشیم.

 

 رفعتی یادآور شد: با این اقدام می توان تعداد شرکت کنندگان و متسابقین مسابقات قرآنی مدهامتان را افزایش داد و برای سال های بعدی هم از این ظرفیت نهایت استفاده را داشته باشیم.

کد خبر 1267606

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha