جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر با پویش کتاب و کتابخوانی

به مناسبت دهه کرامت و روز دختر جشنی همراه با مسابقه نقاشی و افتتاحیه طرح پویش کتاب و کتابخوانی در کانون فرهنگی و هنری انصارالزینب(س) مسجد صاحب الزمان(عج) لب دریا برگزار شد.

مژگان پیرخندان_ مدیر کانون فرهنگی و هنری انصارالزینب(س) مسجد صاحب الزمان(عج) لب دریا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با تبریک دهه کرامت، میلاد مبارک حضرت معصومه (س) و برادر بزرگوارش علی ابن موسی الرضا(ع)، امام هشتم ما شیعیان اظهار کرد: جشن بزرگ دهه کرامت و سالروز آزادسازی خرمشهر همراه با افتتاحیه طرح پویش کتاب و کتابخوانی در صحن مسجد صاحب الزمان(عج) روستای لب دریا برگزار شد.

وی با بیان اینکه فراخوان پویش کتاب و کتاب خوانی با عنوان هر خانواده یک سبد کتاب با موضوعات آسیب های اجتماعی و رویکرد عفاف و حجاب اعلام شد گفت: در این پویش، خوانش و خلاصه نویسی کتاب، پاسخ و پرسشنامه داخل کتاب و عکس از خوانش دسته جمعه کتاب ها(خانواده) مد نظر است.

پیرخندان با اشاره به اینکه به 10 خانواده منتخب این پویش جوایز ارزنده ای اهدا خواهد شد افزود: علاقمندان بعد از دریافت سبد کتاب تا 25 خرداد مهلت دارند تا موارد فوق را به دفتر کانون انصارالزینب(ع) مسجد صاحب الزمان عج لب دریا تحویل دهند.

وی در ادامه در خصوص برپایی جشن ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر که در کانون انصارالزینب(س) برگزار شد، اظهار کرد: این مراسم با ختم سوره مبارک انعام هدیه به ساحت مقدس حضرت معصومه(س) آغاز شد و در ادامه جشن روز دختر با اجرای مسابقه نقاشی با عنوان دخترم معصومه، دخترم یک فرشته، دخترم عفیف و با حجاب، ویژه دختران 7تا 14 سال و اجرای مسابقه فرهنگی و اهداء جوایز ادامه داشت.

پیرخندان اضافه کرد: در این مراسم حجت الاسلام عظیم دخت_روحانی مسجد سخنرانی و رضا احمدی مولودی خوانی داشتند و روایتگری رزمنده مبارز «نراقی» و نمایش «ننه گیل مار» از دیگر برنامه های این مراسم بود.

وی حضور کودکان و نوجوانان در این جشن و برنامه را بسیار چشم گیر توصیف کرد و گفت: در انتها با اهدا جوایز به فعالین مسجد و کودکان و نوجوانانی که در برنامه های کانون و مسجد شرکت می کنند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

گفتنی است، پخش شیرینی و شربت و نور افشانی در حیاط مسجد از دیگر برنامه های این کانون بود.

در این مراسم حجت الاسلام امیدی_ امام جمعه بندر کیاشهر، روانگرد_ بخشدار، میرزنگویی_رییس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آستانه اشرفیه، مدیر موسسه فرهنگی خورشید گیل و دیلم، دهیار روستا لب دریا و  هیئت امنا مسجد، پایگاه مقاومت بسیج خواهران و برادران و مردم شهید پرور روستای لب دریا نیز حضور داشتند.

کد خبر 1269094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha