نخستین اکران روستایی فیلم غریب در خراسان شمالی

اثر سينمايي «غريب» به همت ستادهماهنگي کانون‌هاي مساجد خراسان شمالي در نخستين اکران روستايي اين فيلم، به همت اهالي مسجد براي مردم روستاي چخماقلو مانه و سملقان به نمايش درآمد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی و به نقل از روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی؛ فیلم سینمایی تحسین شده "غریب" به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد خراسان شمالی و اهالی مسجد حضرت ابوالفضل علیه السلام و کانون دارالشهدا روستای چخماقلو، برای عموم علاقه‌مندان به خصوص نوجوانان به نمایش درآمد.

 

این اکران با استقرار و قابلیت سینما سیار،  همزمان با پنجمین روز از ایام دهه کرامت و با هدف بزرگداشت سالروز حماسه تاریخی آزادسازی خرمشهر، انجام گرفت.

  

به گفته «امین درتومی»، مسئول سینما سیار در خراسان شمالی این برنامه با هدف توزیع عادلانه فرهنگی، به درخواست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان و هماهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن سینمای جوان، از سوی معاونت سینمایی وزارت ارشاد اسلامی به کانون های مساجد استان، برای اکران فیلم در مناطق شهری و روستایی فاقد سینما واگذار شده است.

 

علاقه‌مندان سینما تاکنون در مناطق روستایی و مرزی، برخی شهرهای فاقد سینما از جمله شوقان و گرمه و فاروج، در تعدادی مدارس و خوابگاه دانش آموزی  و نیز در دانشگاه ها و مجموعه صنعتی همچون پتروشیمی خراسان و نیز ویژه فرزندان مددجویان زندان بجنورد،  شاهد استقرار سینمای سیار و اکران فیلم های "غریب"، "دسته دختران" و انیمیشن "لوپتو" بودند.

کد خبر 1269358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha