تعامل مدارس و مساجد در اثرگذاری برنامه های اوقات فراغت موثر خواهد بود

محمدی با اشاره به اینکه استقبال از برنامه های فرهنگی هنری در مساجد در سنوات اخیر چشمگیر شده است، گفت: می توان از ظرفیت مساجد در کنار مدارس برای اجرای برنامه های فرهنگی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محمدی، معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان امروز در نشست مشترک با مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان با موضوع برنامه های اوقات فراغت ضمن تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(علیه السلام) با اشاره به اینکه استقبال از برنامه های فرهنگی هنری در مساجد در سنوات اخیر چشمگیر شده است، گفت: می توان از ظرفیت مساجد در کنار مدارس برای اجرای برنامه های فرهنگی استفاده کرد.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه هایی که به شکل مردمی و خودجوش اجرا می شوند، اثرگذارتر و ماندگارتر هستند، گفت: انقلاب اسلامی متعلق به مردم است و مردم نشان دادند از زمان پیروزی انقلاب تاکنون پای انقلاب هستند.

 

محمدی با یادآوری اینکه 62 هزار دانش آموز در مدارس ناحیه 2 زنجان مشغول به تحصیل هستند، گفت: اوقات تابستان فرصت خوبی برای برگزاری برنامه های اوقات فراغت برای این تعداد دانش آموز است و می توانیم با همکاری و تعامل دستگاه های متولی برنامه های خوبی را برای این قشر اجرا کرد.

 

معاون پرورشی آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان به سامانه نورنیو برای ثبت نام دانش آموزان در برنامه های اوقات فراغت اشاره کرد و گفت: این سامانه بستری برای مشارکت دانش آموزان در برنامه های اوقات فراغت فراهم کرده است.

 

وی در پایان بر اجرای برنامه های مشترک در حوزه اوقات فراغت با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان قول مساعد داد.

 

کد خبر 1270829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha