ضرورت  آشنایی نسل جوان با رهنمود های امام (ره)

مصطفی زاده گفت: ضروری است تا جوانان ضمن تجدید میثاق با امام ، رهبری باه با امام و رهنمود های امام(ره) آشنا شوند.

سعدی مصطفی زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه فرماندار شهرستان روانسربا اشاره به ترویج اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به مردم و نسل جوان ،گفت: فرمایشات امام راحل برای همه نسل‌ها همواره زنده و پویا است و هر سخنی را که امام در ابتدای انقلاب فرموده بودند، امروز به کار گرفته می‌شود و برای نسل جوان ما فرمایشات امام الگو است.

 

فرماندار روانسر افزود: امروز مردم ما هماهنگ و همگام با ولایت هستند و نسل جوان ما با الهام از فرمایشات امام خمینی(س) و پیروی از منویات مقام معظم رهبری راه امام را می‌پیماید که این موضوع بسیار مهم است و همواره فرمایشات امام خمینی(س) سرلوحه ی زندگی جوانان نسل سوم و چهارم انقلاب است.

 

وی خاطر نشان کرد:امام خمینی(ره) به دنیا نشان داد که دین اسلام،قدرت و جرأت اداره جامعه بشری را دارد و دنیا متوجه شد که مکتب اسلام،قرآن و اهل بیت(ع) لیاقت اداره جامعه را دارد .

 

مصطفی زاده با اشاره به ویژگی های امام خمینی(ره) از نظر مقام معظم رهبری تصریح کرد:امام خمینی(ره) مؤمن متعهد انقلابی است و  باید به نسل جوان امروز و آینده ،خط و مشی و راه امام خمینی(ره) را معرفی کنیم.

 

فرماندار روانسر  اظهار کرد: امسال مراسم ارتحال امام راحل و قیام ۱۵ خرداد با شکوه تر و پر شور تر از سال های گذشته برگزار خواهد شد همچنین جمعی از مردم ولایتمدار شهرستان به مرقد مطهر امام (ره) اعزام شدند.

 

کد خبر 1271341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha