برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به آذربایجان‌شرقی اعلام شد

سفر دوم آیت الله رئیسی به استان آذربایجان شرقی در روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد برنامه‌ریزی شده است.

«زین العابدین رضوی خرم» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز با اشاره به سفر دوم آیت الله رئیسی به آذربایجان شرقی در روزهای ۱۸ و ۱۹ خرداد اظهار داشت: حضور در یکی از شهرستان های محروم از جمله برنامه های رئیس جمهور در این سفر است.

استاندار آذربایجان شرقی افتتاح ایستگاه خاوران ، طرح انتقال آب سد گرمی چای به میانه و طرح هیپ لیچینگ مس سونگون را از جمله برنامه های این سفر اعلام کرد و گفت: طرح های متعددی توسط وزرا و معاونان رئیس جمهور افتتاح می شود.

وی با اشاره به حضور سال گذشته رئیس جمهور در میان کارگران معدن مس سونگون و تاثیر توجه ویژه آیت الله رئیسی بر شکوفایی و استقلال این شرکت گفت: دیدار با فعالان صنعت چرم از برنامه های ویژه سفر دوم است.

خرم حضور در شرکت تراکتورسازی و افتتاح پنج محصول جدید همچنین حضور در شرکت ماشین سازی تبریز و جشن احیای واحدهای راکد را از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر اعلام کرد و گفت: در سفر دوم رئیس جمهور به استان پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات برای خرید هشت هزار دستکاه تراکتور در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه تسهیلات سفرهای استانی در بهبود معیشت، درآمد، تولید و اشتغال استان تاثیرگذار است، خاطرنشان کرد: دیدار مردمی رئیس جمهور عصر پنجشنبه در محوطه ارک تبریز برگزار می شود، افزون بر این دیدار با علما، کارآفرینان و هنرمندان از دیگر برنامه های رئیس جمهور در این سفر است.

کد خبر 1271982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha