ترویج بی حجابی نقشه دشمنان برای به فساد کشیدن جوانان است

حجت الاسلام فاطمی با اشاره به اینکه ترویج بی حجابی نقشه دشمنان برای به فساد کشیدن جوانان است، گفت: همین دشمنان آندلس اسلامی را به وسیله ترویج فساد و بی بند و باری شکست دادند و امروز می خواهند با همین نقشه ایران اسلامی را به زانو دربیاورند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «ابوالحسن فاطمی» امروز(جمعه 26 خرداد) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولین در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به سالروز ازدواج امام علی(علیه السلام ) و حضرت زهرا(سلام الله علیها) در اول ذی الحجه، گفت: این روز به عنوان روز ازدواج نامگذاری شده است  که جوانان باید با استعانت از ائمه اطهار زندگی خود را آغاز کرده و ریخت  و پاش ها خودداری کنند.

 

امام جمعه موقت شهرکرد حجاب را از ضروریات دین اسلام برشمرد و افزود: کسی نمی تواند ادعا کند که مسلمان بودن به حجاب ربطی ندارد زیرا دین اسلام هر عملی که مهیج احساسات گناه آلود و شهوت شود را منع کرده است و بی حجابی هم از این موارد است.

 

حجت الاسلام فاطمی با بیان اینکه اسلام راه های تجاوز و انحراف به حقوق دیگران را منع کرده است، اظهار کرد: دین اسلام به دنبال تعالی انسان هاست و لذا انسان را از گناهان و ارتباط با نامحرم منع کرده و ازدواج را توصیه و سفارش کرده است.

 

وی با تاکید بر اینکه نباید فرهنگ کشورهای مختلف را با هم مقایسه کرد، تصریح کرد: کشورهای غربی فرهنگ متفاوتی نسبت به کشورهای شرقی دارند و هر عقل سلیمی می پذیرد که بی حجابی عامل بسیاری از گناهان و خطاهاست.

 

امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به اینکه ترویج بی حجابی نقشه دشمنان برای به فساد کشیدن جوانان است، خاطرنشان کرد: همین دشمنان آندلس اسلامی را به وسیله ترویج فساد و بی بند و باری شکست دادند و امروز می خواهند با همین نقشه ایران اسلامی را به زانو دربیاورند که هرگز موفق نخواهند شد.

 

کد خبر 1273326

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha