طرح تابستانی« مسجد، کانون نشاط» در تمام کانون های مساجد استان زنجان اجرا می شود

اسلامی با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فراغت با شعار«مسجد، کانون نشاط» از ابتدای تیرماه در کانون های مساجد اجرا می شود، گفت: دانش آموزان برای شرکت در برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد به سامانه نورینو مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن اسلامی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان در دیدار با معاون پرورشی آموزش و پرورش استان زنجان در خصوص هم افزایی در برنامه های اوقات فراغت اظهار کرد: در استان زنجان 384 باب کانون فرهنگی و هنری مساجد فعال است که در تمام این کانون های برنامه های اوقات فراغت دایر است.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فراغت با شعار«مسجد، کانون نشاط» از ابتدای تیرماه در کانون های مساجد اجرا می شود، گفت: در راستای مشارکت بیشتر دانش آموزان در برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد اطلاعات مربوط به برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد در سامانه نورینو قابل بارگذاری است.

 

اسلامی با اشاره به اینکه مدراس در جوار مساجد ظرفیت خوبی برای برپایی برنامه های اوقات فراغت است، گفت: در این راستا خواستار همکاری و تعامل بیشتر آموزش و پرورش با کانون های مساجد هستیم.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان زنجان به جشنواره قرآنی مدهامتان نیز اشاره کرد و افزود: این جشنواره قرآنی در 10 رشته و سه رده سنی کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در قالب مجازی اجرا می شود و علاقمندان تا پایان تیرماه فرصت دارند، آثار خود را از طریق سامانه بچه های مسجد بارگذاری کنند.

 

وی خواستار اطلاع رسانی جشنواره قرآنی مدهامتان از طریق گروه های آموزش و پرورش شد و گفت: آموزش و پرورش در راستای اطلاع رسانی این جشنواره قرآنی همراه ما باشد.

 

اسلامی همچنین از برگزاری جشنواره تئاتر شبستان در روزهای 13 و 14 تیرماه خبر داد و گفت: این جشنواره با حضور 6 تن از اساتید مجرب در حوزه تئاتر در رشته های کارگردانی، نمایشنامه نویسی، بازیگری و تئاتر کاغدی اجرا خواهد شد.

کد خبر 1274147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha