خدشه‌دار کردن مسائل دینی از برنامه‌های دشمن است

جهانگیری، گفت: امروز خدشه‌دار کردن مسائل دینی جزو برنامه‌های دشمن است که ما باید مراسمات مذهبی را همچون گذشته در شهرستان اندیمشک باشکوه انجام دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، پیمان جهانگیری، در نشست شورای اداری شهرستان اندیمشک که با محوریت دهه ولایت و امامت برگزار شد اظهار کرد: امروز خدشه‌دار کردن مسائل دینی جزو برنامه‌های دشمن است که ما باید مراسمات مذهبی را همچون گذشته در شهرستان اندیمشک باشکوه انجام دهیم.

 

فرماندار اندیمشک، افزود: باید آذین‌بندی و چراغانی معابر، میادین و ادارات جهت برگزاری جشن عید سعید قربان و عید سعید غدیر خم در سطح شهر اندیمشک و بخش‌های مرکزی و الوارگرمسیری صورت گیرد.

 

فریدون حسنوند، نیز ابراز کرد: امروز مجموعه اداری در کنار مجموعه فرهنگی شهرستان اندیمشک است و جهت برگزاری مراسمات مذهبی آن را به فال نیک می‌گیریم و چهره ظاهری شهرستان باید برای عید غدیر و قربان تغییر کند و همه مدیران پای کار و در کنار مجموعه‌های فرهنگی باشند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جشن غدیر خم مهم است و امسال جشن عید غدیر باشکوه و متفاوت‌تر از گذشته در اندیمشک برگزار خواهد شد و از میدان شهدای مدافع حرم تا میدان امام خمینی (ره) ایستگاه صلواتی برپا می‌شود و گروه‌های فرهنگی و هنری اجرا خواهند کرد.

 

وی با بیان اینکه سراسر اندیمشک همزمان با عید سعید غدیر خم، غرق در جشن و سرور و نورافشانی می‌شود اذعان خاطر نشان کرد: در ایام دهه امامت و ولایت، ایتام نباید فراموش شوند.

کد خبر 1274251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha