خطیب مسجد الاقصی: سوزاندن قرآن کریم، ناشی از نفرت و تعصب است

شیخ عکرمه صبری ضمن محکوم کردن هتک حرمت قرآن کریم در سوئد گفت: تمایل جنایتکاران به سوزاندن قرآن کریم ناشی از نفرت و تعصب است و کشورهایی که این جنایتکاران به آنها تعلق دارند باید آنها را مجازات کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «ال24 نیوز»، شیخ عکرمه صبری، رئیس هیئت عالی اسلامی در قدس اشغالی و خطیب مسجدالاقصی تاکید کرد: آتش زدن یک نسخه از قرآن کریم در مقابل مسجدی در پایتخت سوئد، استکهلم، در اولین روز عید قربان «جنایت ناشی از نفرت و کینه» است.

 

شیخ صبری در بیانیه‌ ای خواستار پاسخگویی عاملان سوزاندن قرآن کریم در سوئد شد و افزود: پدیده جنایت در آتش زدن قرآن کریم اخیرا تکرار شده است. قرآنی که همان قرآن مسلمانان است و از هفت آسمان بر قلب پیامبر ما نازل شده است و تنها کتابی در جهان است که تحریف نشده است.

 

شیخ عکرمه صبری با بیان اینکه تمایل جنایتکاران به سوزاندن قرآن کریم ناشی از نفرت و تعصب است، تاکید کرد: کشورهایی که این جنایتکاران به آنها تعلق دارند باید آنها را مجازات کنند.

 

رئیس هیئت عالی اسلامی در قدس اشغالی با تاکید بر اینکه آنچه رخ داده ربطی به آزادی عقیده و عمل ندارد، گفت: تحریک احساسات مسلمانان چالشی برای مسلمانان است و مسلمانان نمی توانند در برابر این جنایات که به ویژه در اروپا رواج یافته است، سکوت کنند.

کد خبر 1275627

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha