برگزاری جشن میلاد هادی النقی(ع) در ۲۲ بقعه متبرکه خراسان جنوبی

حجت الاسلام رحیمی گفت: جشن میلاد امام هادی علیه السلام در ۲۲ بقعه متبرکه خراسان جنوبی همراه با سخنرانی، تلاوت قرآن کریم و مولودی خوانی برگزار می شود.

حجت الاسلام حسین رحیمی-معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: امام هادی علیه السلام نقش مهمی را جهت ترویج اسلام و فرهنگ مهدویت و مقابله با جریانات انحرافی ایفا کردند.

 

وی با اشاره به فرارسیدن میلاد امام هادی علیه السلام عنوان کرد: بقاع متبرکه خراسان جنوبی اماده برگزاری جشن میلاد آن امام همام هستند و مقرر شده است تا در ۲۲ بقعه متبرکه جشن ولادت امام هادی علیه السلام برگزار شود.

 

حجت الاسلام رحیمی ادامه داد: سه بقعه متبرکه در بشرویه، چهار بقعه در بیرجند، ۲ بقعه در خوسف، یک بقعه در زیرکوه، یک بقعه در سربیشه، ۲ بقعه در طبس، یک بقعه در فردوس، چهار بقعه در قاین و سه بقعه در نهبندان میزبان برگزاری این جشن خواهند بود.

 

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در ادامه عنوان کرد: مراسم جشن میلاد امام هادی علیه السلام همراه با تلاوت قرآن کریم، مولودی خوانی، سخنرانی در شب میلاد بعد از نماز مغرب و عشا در بقاع متبرکه استان اجرا می شود.

 

وی در پایان گفت: جشن محوری بزرگداشت میلاد با سعادت امام هادی علیه السلام در مرکز استان مقرر شده است تا در آستان مقدس امامزادگان باقریه بیرجند با حضور باشکوه مردم ولایتمدار این شهرستان اجرا شود.

 

 

کد خبر 1275930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha