آموزش یک هزار حافظ قرآن کریم در اسلام آباد غرب

رئیس اداره اوقاف شهرستان اسلام آباد غرب، از تحت آموزش قرار گرفتن یک هزار نفر در قالب طرح تربیت حافظان قرآن کریم در این شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سید ناصر سید آقایی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب، از انجام اقدامات اولیه جهت تشکیل ستاد طرح تربیت قرآنی در این شهرستان خبر داد و به خبرنگار شبستان گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تأکیدات ایشان مبنی بر لزوم تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم درکشور، طرح تربیت حافظان قرآن کریم با جدیت هرچه تمام تر در این شهرستان برگزار می شود.


وی با اشاره به اجرای این طرح با همکاری و مشارکت موسسات قرآنی به ویژه موسسه جامعة القرآن کریم از آماده شدن مقدمات اجرای این طرح در شهرستان اسلام آباد غرب خبر داد.


حجت الاسلام سید آقایی، خاطرنشان کرد: براساس اعلام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، سهمیه شهرستان اسلام آباد غرب تربیت یک هزار حافظ خواهد بود.
 

وی ادامه داد: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سه رده سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال برگزار می شود.


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اسلام آبادغرب، اظهار داشت: در این طرح گروه سنی 7 تا 12 سال حفظ جزء سی ام، گروه سنی 13 تا 18 سال حفظ جزء سی ام و جزء اول و گروه سنی 19 سال به بالا حفظ جزء سی ام، اول و دوم قرآن کریم را فرا می گیرند.


وی با اشاره به اینکه هنوز طرح به مرحله اجرا نرسیده است و در حال فراهم ساختن مقدمات لازم هستیم، خاطرنشان کرد: در مرحله نخست با استفاده از مربیان توانمند و با همکاری جامعة القرآن کریم کلاس های آموزشی در یکی از بقاع متبرکه و برخی از مساجد، زیر نظر اداره اوقاف شهرستان برگزار می شود.


پایان پیام/

کد خبر 150119

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha