ترویج آیین بهائیت و وهابیت از دستاوردهای استکبار جهانی است

امام جمعه شهرستان گلپایگان در آیین افتتاح خانه دیجیتال مسجد فاطمیه گفت: ترویج آیین بهائیت و وهابیت از دستاوردهای استکبار جهانی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا اسماعیلی، امام جمعه شهرستان گلپایگان شب گذشته در آیین افتتاح خانه دیجیتال مسجد فاطمیه اظهار داشت: باید ابزارهای لازم برای مقابله با جنگ نرم را مهیا کنیم و در حال حاضر استکبار جهانی با برنامه ریزی بسیار حساب شده ای به مقابله با جوانان و نوجوانان ما آمده است.


حجت الاسلام و المسلمین اسماعیلی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تهاجم فرهنگی علیه کودکان ما را از سنین کودکستانی و مهدهای کودک آغاز کرده اند، تاکید کرد: آنها خیز بلندی برای آینده فرزندان ما برداشته اند.


وی افزود: امروزه جهان اسلام با معضلی بنام وهابیت مواجه است و این افراد با افکار پوسیده و پوشالی به جنگ اسلام و مسلمین آمده اند.


امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه ترویج آیین بهائیت و وهابیت از دستاوردهای استکبار جهانی است، اظهار کرد: استکبار با کمک این گروه ها، شیعه و اهل سنت را به جان هم انداخته و افراد بی گناه هم در آتش این فتنه می سوزند.


امام جمعه گلپایگان یادآورشد: آنها به دنبال بی هویت کردن نسل ما هستند و این کار را به آرامی و از دوران کودکی علیه فرزندان ما شروع کرده اند و رفته رفته افکارجوانان را تحت تاثیر قرار می دهند.


وی با بیان اینکه باید برای افکار نسل جوان و پویای کشور سرمایه گذاری کنیم، اظهارکرد: این وظیفه مسئولان فرهنگی جامعه است که اندیشه جوانان را ارتقاء دهند و برای رشد و تعالی آنها بکوشند.


حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: زمانی جنگ تحمیلی را علیه کشور ما آغاز کردند و مین برسر راه جوانان ما می گذاشتند ولی اینک در حال جنگ نرم هستیم و باید مین های کار گذاشته شده فرهنگی را با بصیرت خنثی کنیم و سنگرهای دشمن را فتح کنیم.

 

در آیین افتتاح خانه دیجیتال مسجد فاطمیه سیدمحمدرضا نوربخش، مسئول کانون فرهنگی مسجد فاطمیه اظهار کرد: کانون فرهنگی مسجد فاطمیه از سال 1380 کار خود را آغاز کرده است و به لطف خدا 11 سال است که در خدمت جوانان و نوجوانان منطقه است.


وی هدف از تاسیس خانه دیجیتال را مبارزه با جنگ نرم با تولید محتوای مذهبی ، انیمیشن و نرم افزارهای مفید دانست و ادامه داد: برای تجهیزخانه دیجیتال مسجدفاطمیه حدود 400 میلیون ریال هزینه شده است.


وی خاطرنشان کرد: پس از جنگ تحمیلی و گذراندن دوران سازندگی کشور به دهه 80 و دوران تحریم ها رسیدیم و بعد این زمان بود که جنگ نرم علیه ایران اسلامی شروع شد و دشمنان انقلاب در این جنگ از تمام نیرو و توان خود برای ضربه زدن به پیکر انقلاب اسلامی استفاده کردند.


مدیرمسئول کانون مسجد فاطمیه، مساجد را پایگاهی برای مقابله با جنگ نرم عنوان کرد و افزود: مساجد از دیرباز قرارگاه مسائل سیاسی، فرهنگی، عقیدتی و مذهبی بوده است و با تشویق و ترغیب جوانان به مساجد بسیاری مشکلات جوانان برطرف خواهد شد.


نوربخش با بیان اینکه بیش از 130 نفر از کلاس های کانون فرهنگی مسجد فاطمیه استفاده می کنند، تصریح کرد: با فرارسیدن اوقات فراغت و فصل تابستان کلاس های مسجد فاطمیه در زمینه های ورزشی، هنری،کامپیوتری، قرآنی شروع بکار کرده است و استقبال جوانان و نوجوانان از کلاسهای تابستانی بسیارخوب بوده است. 
 

پایان پیام/

کد خبر 161783

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha