دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان موتوری اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی افزوده شد

همزمان با دومین روز از هفته دولت و با حضور وزیر اقتصاد دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به ناوگان موتوری اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی افزوده شد.  

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، صبح امروز جمعه (۳شهریور) با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی، استاندار مرکزی، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان، رییس دانشگاه علوم پزشکی اراک، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و دیگر مسئولین از دو دستگاه اتوبوس آمبولانس ساخت داخلی رونمایی شد.

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی در حاشیه این مراسم  با اشاره به امکانات اتوبوس آمبولانس های رونمایی شده گفت: این اتوبوس ها، امکان مراقبت همزمان از نه بیمار را دارند.  


ایران نژاد با بیان اینکه این دو دستگاه اتوبوس آمبولانس به دو شهرستان شازند و دلیجان به عنوان گلوگاههای حساس استان مرکزی اختصاص یافته است، افزود: به دلیل بُعد مسافت و همچنین مسایلی که در فصول مختلف پیش می آید و همچنین قرار گرفتن استان مرکزی در شاهراه مرکز کشور، اختصاص این اتوبوس آمبولانس ها به شهرستان های یاد شده نقش موثری در توسعه خدمات فوریت پزشکی و امکان تسریع در خدمات حوزه اورژانس در استان دارد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس آمبولانسها جزء خودروهای لجستیک حوزه اورژانس کشور محسوب می شوند، ادامه داد: این اتوبوس ها اولین اتوبوس آمبولانس های ملی تولید داخل ایران هستند که کلیه مراحل طراحی، نظارت بر ساخت، عقد قرارداد و تولید ۲۵ دستگاه از آنها توسط کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی اراک، شرکت ایران خودرو دیزل و شرکت آمبولانس ساز داخلی طرف قرارداد و با مشارکت سازمان اورژانس کشور انجام شده است.  

رئیس اورژانس ۱۱۵ استان مرکزی، ادامه داد: این اتوبوس آمبولانس ها با کیفیت بسیار خوب و رعایت استانداردهای لازم طراحی و تولید و با قیمتی بسیار کمتر از نمونه های خارجی ساخته شده است.

کد خبر 1621602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha