اجرای باشکوه هنرمندان تئاتر کشور در چذابه

نمایش خیابانی قاب عکس به کارگردانی حسام شریعتمداری از لرستان در قالب پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی اجرا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، نمایش خیابانی قاب عکس به نویسندگی و کارگردانی سید حسام‌الدین شریعتمداری، از لرستان  شهرستان بروجرد درآئین افتتاحیه این رویداد با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، معاون امور هنری و سینمایی ارشاد خوزستان و سایر مدیران فرهنگی و گروه‌های شرکت‌کننده در محل موکب فرهنگ و هنر اجرا و با استقبال زائرین اربعین حسینی مواجه شد.

همچنین مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اهدای لوح تقدیر به‌همراه تندیس همایش از کارگردان نمایش تقدیر به عمل آورد.

بازیگران این نمایش، آمنه حسن علی‌زاده، هلیا کلهر، هستی حسنوند، سید حسام شریعتمداری، دستیار کارگردان آمنه حسن علی‌زاده، موسیقی هلیا کلهر، دستیار صحنه امیر محمد خدایی و ایمان سیاح، طراح پوستر مهوین کلهر و طراح لباس ستایش کایید هستند.


این نمایش کاری از گروه تئاتر ایرانی با 6 نوبت اجرا در چذابه و شلمچه به کار خود پایان داد تا طبق جدول زمانبندی گروه‌های  شرکت کننده در پنجمین همایش ملی اربعین حسینی اجراهای خود را تا ۱۵ شهریور ادامه دهند.

پنجمین سوگواره ملی تئاتر میدانی و تعزیه اربعین حسینی با دبیری مصطفی بوعذار، از ۱۰ لغایت ۱۵ شهریور با حضور ۱۷ گروه نمایشی از استان‌های لرستان، گیلان، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، بوشهر، اصفهان و خوزستان درحال برگزاری است.

کد خبر 1623018

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha