هدف از برگزاری اردوهای جهادی محرومیت زدایی است

جهانبخش با بیان اینکه محرومیت زدایی، هدف از برگزار گروه های جهادی است، گفت: بسیج سازندگی از همه گروه‌های جهادی و هیئت‌های مردمی در این راستا حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، سرهنگ احسان جهان‌بخش، امروز(۱۸شهریور)، در جمع خبرنگاران، با اشاره به برگزاری اردوهای جهادی، اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوهای جهادی محرومیت زدایی در مناطق محروم است.

مسئول بسیج سازندگی لرستان با اشاره به تداوم برگزاری اردوهای جهادی، افزود: سازمان بسیج سازندگی از همه گروه‌های جهادی و هیئت‌های مردمی در جهت محرومیت زدایی حمایت می کند.

وی با اشاره به برگزاری اردوی جهادی در روستای «حشوید» شهرستان دورود، عنوان کرد: این اردوی جهادی با همکاری بسیج سازندگی و شبکه بهداشت و درمان در حال برگزاری است.

جهانبخش یادآور شد: انجام ویزیت رایگان پزشک، توزیع داروی رایگان، ارائه خدمات مشاوره و روان‌شناسی، مامایی و زنان و غربالگری بیماری‌های فشارخون و قند خون و آموزش از جمله فعالیت های گروه جهادی بسیج جامعه پزشکی با نام شهید «لطفی» است.

وی به فعالیت گروه جهادی شهید «فیاض‌بخش» از اداره بهزیستی دراین منطقه اشاره کرد و گفت: انجام بینایی‌سنجی برای کودکان زیر شش سال دررابطه‌با پیشگیری از تنبلی چشم و همچنین بینایی‌سنجی برای افراد بزرگسال و مشاوره روان‌شناسی از خدمات این گروه جهادی است.

کد خبر 1623618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha