هم اندیشی جشنواره استانی تئاتر خیابانی جنوب کرمان محور دیدار رییس دادگستری جیرفت با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان

اصغر ستایی مختاری با همراهی منوچهر صبوری مسئول فرهنگی و اجتماعی دادگستری با حضور در دفتر حجت الاسلام سید احمد حسینی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با وی دیدار و حول محور برنامه ریزی جشنواره استانی تئاتر خیابانی جنوب کرمان با موضوع «کاهش آسیب های اجتماعی» گفتگو کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، اصغر ستایی مختاری و منوچهر صبوری مسئول فرهنگی  و اجتماعی دادگستری شهرستان جیرفت با حجت الاسلام سید احمد حسینی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان دیدار کرده و حول محور برنامه ریزی جشنواره استانی تئاتر خیابانی جنوب کرمان با موضوع «کاهش آسیب های اجتماعی» گفتگو کردند.


حجت الاسلام سید احمد حسینی در این دیدار، با بیان اینکه دستگاه قضایی در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: تعامل و همکاری بین دستگاه‌های فرهنگی و قضایی موجب ایجاد آرامش و آسایش در جامعه می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان ابراز کرد: این اداره کل آمادگی هر نوع همکاری در جهت کاهش آسیب های اجتماعی با دادگستری شهرستان را دارد.

وی با اشاره به اینکه اگر همه‌ دستگاه ها در زمینه آسیب های اجتماعی کنار هم باشند شاهد کاهش آسیب ها خواهیم بود، تصریح کرد: امیدوارم با همکاری و همراهی تمامی دستگاه ها  بخصوص در حوزه هنر از طریق زبان تئاتر و شعر بتوانیم فعالیت های برای کاهش این مهم انجام دهیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به درخواست تداوم جشنواره تئاتر خیابانی، عنوان کرپ: در سفر به تهران این مهم را پیگیری می کنم و رایزنی های لازم برای برگزاری هر چه باشکوه تر جشنواره انجام می شود. 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با تاکید بر اینکه 510 کانون فرهنگی هنری مساجد داریم، تصریح کرد: با ساماندهی کانون های مساجد و از طریق مردم به صورت محله محو ر می توانیم حوزه آسیب های اجتماعی عملکرد خوبی داشته باشیم چرا که هرجا فعالیت ها به مردم واگذار می شود اتفاقات بهتری رخ خواهد داد. 

لزوم راه اندازی دبیرخانه دائمی جشنواره تئاتر خیابانی جنوب کرمان

اصغر ستایی مختاری در این نشست گفت: جشنواره تئاتر خیابانی جنوب کرمان در حوزه آسیب های اجتماعی بازخورد خیلی خوبی داشته و می طلبد این مهم ادامه یابد.

رئیس دادگستری شهرستان جیرفت با اشاره به راه اندازی دبیر خانه دائمی جشنواره در جنوب کرمان، عنوان کرد: امسال هم با برنامه ریزی و هماهنگی های دقیق نهادهای مربوطه این مهم هرچه باشکوه تر برگزار شود.

کد خبر 1725080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha