صندوق کار آفرینی امید در بحث نهضت احیا اشتغال ورود کرده است

حسینی گفت: صندوق کار آفرینی امید در بحث نهضت احیا اشتغال ورود کرده تا طرح های راکد و نیمه فعال را حمایت و راه‌اندازی کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، سید کمال حسینی مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری کردستان در حاشیه بازدید از طرح‌های اشتغال‌آفرینی صندوق کارآفرینی امید استان کردستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه، بازدید پلان طرح‌های اشتغال‌آفرینی شهرستان‌های  سروآباد و مریوان حول ۳ محور قرار دارد، اظهار کرد: محور اول شامل طرح هایی است که با مشارکت و سرمایه‌گذاری صندوق کار آفرینی امید راه‌اندازی شده‌اند. 

وی افزود: اهم این طرح‌ها شامل افتتاح طرح‌های سرمایه‌گذاری صنایع تبدیلی در شهرک صنعتی سروآباد و ساخت اولین هتل توریستی این شهرستان با تخصیص تسهیلات تکمیلی است. 

مدیرکل هماهنگی امور سرمایه‌گذاری استانداری کردستان محور دوم را شامل افتتاح طرح پرورش ماهیان سردآبی با سرمایه‌گذاری 25 میلیارد ریال و 15 میلیارد ریال تسهیلات بانکی دانست و تصریح کرد: حمایت مالی از طرح کارخانه ترشیجات و شوریجات مخدومی، هتل لیمو، مجموعه تولید گرانول مریوان و مجتمع گلخانه‌ای کال علیا نیز در محور دوم گنجانده شده است. 

حسینی با اشاره به اینکه محور سوم نیز شامل بازدید از میزان تحقق نهضت احیا است، خاطرنشان کرد: صندوق کار آفرینی امید به عنوان بانک عامل و محوری در بحث نهضت احیا اشتغال ورود کرده تا طرح های راکد و نیمه فعال را حمایت و راه‌اندازی کرده تا هر چه زودتر بتوان در قالب برگزاری جشن احیا به چرخه تولید وارد بازگردانده شوند. 

وی یادآور شد: واحدهایی که شناسایی شده اند پس از بررسی و کارشناسی، نیازسنجی‌های لازم در خصوص وضعیت آنان صورت می‌گیرد و در اسرع وقت به چرخه تولید بازگردانیده خواهند شد.

کد خبر 1726283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha