برپایی جشن عاطفه‌ها در ۶۷۰ مدرسه خراسان جنوبی

عرب از برپایی بیش از ۶۷۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس استان خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز نیازمند و مستعد زیرپوشش این نهاد حمایتی از خدمات فرهنگی و تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد عرب امروز (۷ مهر) در مراسم جشن عاطفه‌ها در مدارس استان که به صورت نمادین در دبستان شاهد شهیده معصومه محمودی در بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: هر ساله به مناسبت بازگشایی مدارس، جشن عاطفه‌ها همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود تا در این جشن با جمع‌آوری کمک‌های مردمی دست دانش‌آموزان نیازمند و محروم گرفته شود.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی از برپایی بیش از ۶۷۰ پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدارس استان خبر داد و گفت: در همین راستا ۱۰۵ هزار پاکت جشن عاطفه‌ها در مدارس استان توزیع شده است.


وی با اشاره به اینکه جشن عاطفه‌ها از ۱۵ شهریور آغاز شده و تا ۱۵ مهرماه در استان ادامه خواهد داشت، افزود: هم اکنون بیش از ۱۸ هزار و ۷۲۰ دانش‌آموز نیازمند و مستعد زیرپوشش این نهاد حمایتی از خدمات فرهنگی و تحصیلی بهره‌مند می‌شوند.


عرب با اشاره به اینکه مرحله اول جشن عاطفه‌ها ۳۰ و ۳۱ شهریور در سطح میادین و مصلی‌های نماز جمعه در استان برگزار شد، ادامه داد: تاکنون چهار میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم خراسان‌ جنوبی در جشن عاطفه‌ها جمع آوری شده است.


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی یادآور شد: سال گذشته بیش از پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سطح مدارس استان جمع آوری شد.


وی با دعوت از مردم برای پیوستن به این پویش ملی، خاطر نشان کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند از طریق شماره کارت از طریق شماره‌گیری #۱*۰۵۶*۸۸۷۷* و یا واریز کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۶۰۲ در تامین مایحتاج تحصیلی دانش‌آموزان نیازمند زیرپوشش این نهاد مشارکت کنند.

کد خبر 1726294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha