از مهم‌ترین وظایف رهبری در عصر غیبت آزادسازی سرزمین مسلمین از اشغال متجاوزان است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان این‌که مهمترین وظیفه ولی‌فقیه در عصر غیبت آزادسازی سرزمین مسلمین از اشغال متجاوزان است، گفت: آزادسازی سرزمین‌های فلسطینی از دست اشغالگران به زودی حاصل می‌شود.

جواد کریمی قدوسی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری شبستان در مورد پیروزی جبهه مقاومت و هشدار مقام معظم رهبری در مورد رژیم صهیونیستی، گفت: رهبر معظم انقلاب امام مسلمین در عصر غیبت هستند و بر اساس قرآن موضع می گیرند و جایگاهایشان جایگاه یک تحلیلگر سیاسی نیست. بلکه امامی است که فرمانده است، هادی و هدایتگر است و مهم ترین وظیفه اش در عصر غیبت آزادسازی سرزمین مسلمین از اشغال متجاوزان است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اظهار کرد: افغانستان ۲۰ سال اشغال شد، ولی امروز یک آمریکایی در افغانستان نیست. در سفارت آمریکا در کابل گِل گرفته شد. یک پایگاه فعال از آمریکایی ها که بیش از ۱۰۰ هزار نیرو در عراق داشتند، دیگر امروز فعال نیست و قطعا سرزمین مقدس فلسطین از لوث اشغالگران به وعده الهی آزاد می شود و این آزادی خیلی نزدیک و ارزان حاصل می شود. به لطف خدا دنیا نیز شاهد این تحول عظیم خواهد بود.

وی بیان کرد: امروز نه ارتش مصر به میدان رفته است، نه ارتش اردن مقابل اسراییل قرار گرفته است، نه ارتش لبنان وارد معرکه شده است و نه ارتش سوریه وارد جنگ شده است، بلکه گروه های فلسطینی هستند که نه زره پوش، نه بالگرد و نه هواپیما دارند ولی ایمان قوی دارند و پشتوانه ای که وعده الهی است که انشاءالله فرج بزرگ نزدیک است محقق می شود.

کریمی قدوسی خاطرنشان کرد: در حسینیه امام خمینی(ره) در سالگرد دفاع مقدس آیه شریفه «إِنَّا فَتَحۡنَا لَکَ فَتۡحٗا مُّبِینٗا» درج شده بود که این مقدمه یک فتح مبین است که به زودی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/

کد خبر 1727629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha