جمهوری اسلامی مروج ارزش های انسانی و علمی در دنیاست

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی علم را در جهت صحیح به کار می گیرد و این را به جهانیان نشان داده است، گفت: ایران اسلامی با استفاده صحیح از آموزه های علمی و دینی امیدها را در جهان بشری زنده کرده و مروج ارزش های انسانی و علمی در دنیاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (جمعه ۱۹ آبان) در خطبه های نماز جمعه شهرکرد که با حضور عموم مردم و مسئولان در مصلای امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره روز جهانی علم در خدمت صلح و توسعه در ۱۹ آبان، گفت: متأسفانه امروز شاهد هستیم که علم در خدمت جنگ افروزی و ارتقای سلاح های کشتارجمعی برای حکومت بر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این روزها شاهد کشتار فجیع زنان و کودکان در غزه هستیم و مدعیان حقوق بشر سکوت کرده اند، افزود: صهیونیست ها با انواع سلاح ها غزه را مورد هدف قرار داده و نشان می دهند که علم در خدمت کشتار و جنگ است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه سازمان های بین المللی باید در قبال فجایع غزه پاسخگو باشند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی هم در حال رایزنی با کشورهای مختلف برای ائتلاف جهانی علیه اقدامات اسرائیل است.

حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی علم را در جهت صحیح به کار می گیرد و این را به جهانیان نشان داده است، تصریح کرد: ایران اسلامی با استفاده صحیح از آموزه های علمی و دینی امیدها را در جهان بشری زنده کرده و مروج ارزش های انسانی و علمی در دنیاست.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن سفر رئیس جمهور به استان، خاطرنشان کرد: سفرهای استانی کاملا کاربردی است و دولت اقدامات قابل توجه زیربنایی و عمرانی را در کشور انجام داده است که باید قدردان بود و حمایت کرد.

کد خبر 1732807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha