کانون امام علی (ع) پاتوق بچه مسجدی های کتابخوان

حجت الاسلام منصفی گفت: یکی از دغدغه های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و تاکنون با اجرای طرح و برنامه های مختلف اعم از طرح شنبه های با کتاب، کانون را به پاتوق بچه مسجدی های کتابخوان تبدیل کرده است.

حجت الاسلام منصفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با اشاره به اهمیت مقوله کتاب و کتابخوانی، گفت: یکی از بهترین راه های تشویق و ترغیب نوجوانان و جوانان به کتاب و کتابخوانی معرفی کتاب های مفید و ارزشمند است.

امام جماعت مسجد امام علی (ع) جیرفت افزود: در همین راستا به همت کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) طرح شنبه های با کتاب در کتابخانه این کانون برگزار شد.

وی بیان کرد: شنبه های با کتاب فرصتی را فراهم کرده تا اعضای کانون دور هم جمع شوند و با خوانش بخش هایی از یک کتاب مفید و ارزشمند آن را معرفی کنند.

حجت الاسلام منصفی ابراز کرد: شنبه های با کتاب فرصتی است تا نوجوانان و جوانان را با فرهنگ ایثار و شهادت، سبک زندگی و سیره اهل بیت (ع) آشنا کرد.

امام جماعت مسجد امام علی (ع) جیرفت اظهار کرد: یکی از دغدغه های کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است و تاکنون با اجرای طرح و برنامه های مختلف اعم از طرح شنبه های با کتاب، کانون را به پاتوق بچه مسجدی های کتابخوان تبدیل کرده است.

وی با بیان اینکه هر مجموعه ای نیاز به یک مدیر توانمند دارد، اضافه کرد: از آنجایی که کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) مدتی است مدیر ندارد بنابراین با همفکری و همکاری هیئت امنای مسجد حامد غلامرضا زاده به عنوان مدیر جدید انتخاب شد.

حجت الاسلام منصفی از برگزاری نشست آسیب شناسی برنامه های فرهنگی مذهبی مسجد خبر داد و گفت: تعیین چارت سازمانی فعالیت های فرهنگی _ مذهبی مسجد، استفاده از ظرفیت های ورزشی مسجد به همت جوانان و تعیین سیر فعالیت های فرهنگی _ مذهبی با محوریت جوان گرایی بخشی از مصوبات این نشست بود.

کد خبر 1733008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha