جزییات برگزاری آیین بزرگداشت آیت‌الله نجومی در کرمانشاه اعلام شد

بمناسبت سالروز وفات آیت الله مرتضی نجومی چهره ماندگار جهان اسلام آیین بزرگداشتی با حضور مردم، مسئولان استانی و خانواده معظم شهدا در کرمانشاه برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، پوریا جلالی با تاکید بر ضرورت پاسداشت مفاخر استان گفت: هرکسی گذری در حوزه هنر، فقاهت و عرفان داشته باشد با ویژگی های آیت الله نجومی(ره) آشنا است و قلم و زبان از بیان این فضائل قاصر است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: طی جلساتی که با خانواده ایشان و متولیان این مراسم برگزار کردیم مقرر شد با همکاری دستگاه های مختلف آئین بزرگداشت و یادبود آیت الله نجومی را در ۲۵ آبان ماه جاری در سالروز رحلت ایشان و با سخنرانی آیت الله غفوری و حجت الاسلام محمدی عراقی و دکتر عیوضی برگزار کنیم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به برجستگی های شخصیتی آیت الله نجومی(ره) باید به دنبال ایجاد دبیرخانه دائمی کنگره این شخصیت برجسته باشیم تا آوازه ایشان در سطح کشور هم پخش شود.

جلالی با اشاره به جزییات برگزاری آیین بزرگداشت چهره ماندگار اسلام آیت‌الله سید مرتضی نجومی در کرمانشاه، تصریح کرد:ین آیین روز پنجشنبه (٢۵ آبان ماه جاری) راس ساعت ۱۴/۳۰ واقع در میدان غدیر تالار شهرداری کرمانشاه برگزار می‌شود.

کد خبر 1733689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha