افتتاح حدود ۲۵ هزار میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی در سفر رئیس جمهور به گلستان

زنگانه گفت: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان گلستان، ۲۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی افتتاح می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، علی محمد زنگانه امروز (پنجشنبه ۱۶ آذر) در پنجمین اجلاس مجمع بسیجیان استان گلستان گفت: راهبردهای اصلی برای تحقق چشم انداز کلان استان مشخص شده و برنامه ها بر اساس آن اجرا خواهند شد.

استاندار گلستان با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به استان، افزود: پیشنهادهای قابل ارائه در سفر دوم رئیس جمهور به استان به همراه برنامه دقیق آن مشخص شده است.

وی ادامه داد: در سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان، ۲۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان پروژه اقتصادی و عمرانی افتتاح می شود و ۱۱۹ همت پروژه اقتصادی و عمرانی اجرا و آغاز به کار می شود.

زنگانه، تهدید بزرگ و ابرچالش استان را خشک شدن خلیج گرگان بیان کرد و گفت: با حمایت‌ دولت و توجه ویژه شخص رئیس جمهور این چالش در حال برطرف شدن است و با حضور آیت الله رئیسی در استان افتتاح می شود.

وی افزود: پروژه منطقه آزاد اینچه برون نیز از روی کاغذ خارج شده و هیئت مدیره و مدیرعامل آن مشخص شده و رو به جلو در حال حرکت است.

کد خبر 1737625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha