رسانه‌ها نقش تعیین کننده ای در حفظ دستاوردهای انقلاب دارند

افشارچی یکی از دلایل دشمنی استکبار با انقلاب اسلامی را اقتدار جمهوری اسلامی ایران خواند و گفت: رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در حفظ دستاوردها و مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان را ایفا می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان امروز در آِیین تودیع و معارفه رئیس صدا و سیمای مرکز زنجان گفت: ما در آستانه انتخابات هستیم و نیاز به این داریم رسانه اصلی جمهوری اسلامی با قدرت عمل کند.

وی گفت: امروز متکثر شدن رسانه ود کشور و دنیا را شاهد هستیم؛ البته قبلا اینطور نبود اما همین افزایش و گسترش رسانه می‌تواند ابزار مثبت و منفی باشد.

افشارچی با اشاره به اینکه  امروز صدا و سیما باید نقش خاصی را ایفا کند، تصریح کرد: ما در حال حاضر درگیر مسائلی هستیم که بیش از ۱۰۰ سال برای آن تلاش کرده ایم و در این باره تجربه‌های متعددی داریم؛ البته این را ما معمولا نمی بینیم و به عنوان یگ بازه چند ساله به آن نگاه می‌کنیم.

وی گفت: باید در آستانه انتخابات این دارایی‌ها به مردم گفته شود؛ باید راه رفته چند صد ساله را به مردم بگوییم؛ هیچ کشوری به اندازه ایران این اتفاقات نیفتاده است.

استاندار زنجان با بیان این‌که اقتدار علمی ایران اسلامی یکی از مهمترین دلایل دشمنی استکبار جهانی با جمهوری اسلامی ایران است، افزود: رسانه‌ها نقش تعیین کننده‌ای در حفظ دستاوردها و مقابله با توطئه فرهنگی دشمنان را ایفا می‌کند.

امام جمعه زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه انسجام خیلی خوبی در بین نیروهای صدا و سیما ووجود دارد که همبن امر موجب خروجی خویی شده است، افزود: آنچه در این مدت از اشراق دیده شد توسعه و رشد بود و روحیه جمعی در بین همکاران نمود خوبی داشت.

آیت الله خاتمی با یادآوری اینکه در بسیاری از جاها فعالیت در این سازمان با عشق و شور انجام شده است، تصریح کرد: وقتی بحث وتو اعلام شد آمریکا به تنهایی ادامه داد و این یعنی آدم کشی باید ادامه پیدا کند

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید براینکه علاوه بر این باید یه فضای مجازی هم توجه شود، ادامه داد: دست رسانه‌ای همسو و غیرهمسو از جمله رسانه‌های محلی و خبرگزاری‌ها را برای همفکری می فشاریم و اتاق فکری با حضور آنها تشکیل خواهیم داد.

رئیس جدید صدا و سیمای مرکز زنجان نیز در سخنانی با اشاره به اینکه بحث هویت محوری و عدالت گستری در واقع بازگشت به مردم است، گفت:  در این دوره تلاش خواهیم کرد تلاشی که در سطح کسور رخ داده است بخشی را اجرا کنیم.

آل امین با تاکید براینکه بازنمایی تولیدات مردمی در دوره تحولی بسیار مورد توجه خواهد بود، گفت: باید با مردم مشورت کنیم و با توجه به اینکه مردم در شبکه‌های اجتماعی فعالیت‌ دارند از آنها مشارکت بجوییم.

وی افزود: رویت و روایت زندگی مردم نیز مهم است که بایر توجه زیادی به آن شود و باید هنرمندانه این را منعکس کنیم؛ دوربین کاشتن ور خیابان اسمش رسانه نیست.

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از خدمات محسن لطیفی، رئیس اسبق صدا و سیمای مرکز زنجان، جلیل آل امین به عنوان رئیس جدید صدا و سیمای مرکز زنجان معرفی شد.

کد خبر 1739916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha