دبیر مجمع مشورتی گیلان با مدیر کل امور مجلس وزارت ارشاد دیدار کرد

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان با مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، رضا معاشرتی دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان به همراه پیمان ناصری‌زارع و کیهان دستیار ار اعضای این مجمع با ارشاد استعدادی مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار که در محل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت گرفت، رضا معاشرتی طی سخنان کوتاهی،اظهارکرد: گیلان به پیشینه پروسعت فرهنگ و هنر و ویژگی هنرمند و نخبه پرورش، شناسای کشور است.

دبیر مجمع مشورتی گیلان با مدیر کل امور مجلس وزارت ارشاد دیدار کرد

دبیر مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان در ادامه به تهاجم فرهنگی دشمن اشاره و بر لزوم حمایت از برنامه‌های فرهنگی در مقابله با توطئه‌های دشمنان تاکید کرد.

معاشرتی با بیان‌اینکه توطئه‌های دشمنان از طریق رسانه‌ها باید برای مردم بیان شده و آگاه‌سازی صورت گیرد، گفت: گیلان از لحاظ رسانه‌ای دارای ظرفیت‌های خوبی است و حمایت‌های لازم باید از رسانه‌ها و فعالین این حوزه در استان صورت گیرد.

ارشاد استعدادی مدیر کل امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این دیدار قول مساعد داد بر حمایت از برنامه‌های فرهنگی و تقویت رسانه‌های استان گیلان قول مساعد داد.

دبیر مجمع مشورتی گیلان با مدیر کل امور مجلس وزارت ارشاد دیدار کرد

گفتنی است، همچنین دبیر و اعضای مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان با حضور در ساختمان شهید آیت‌الله شیخ فضل الله نوری(ره) مجلس شورای اسلامی با دبیر کل مجمع مشورتی نظام مسائل کشور دیدار کردند.

در این دیدار دبیر و هر یک از اعضای مجمع مشورتی نظام مسائل گیلان به ارائه مشکلات استان گیلان در بخش‌های مختلف پرداخته و راهکارهای حل مسائل نیز ارائه شد.

کد خبر 1740717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha