دشمن عفت و پاکدامتی زنان ما را نشانه گرفته است

معاون استاندار آذربایجان غربی گفت: امروزه دشمن عفت و پاکدامتی زنان ما را نشانه رفته است و دشمن بدنبال ترویج بی بندوباری در کشور است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، رضا ابراهیمی، معاون سیاسی، اجتماعی استاندار آذربایجان غربی، ۱۳ دی در دومین کنگره بانوان تاثیر گذار استان که در سالن اداره برق استان برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت زنان جامعه امروز نسبت به قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و امروزه به برکت انقلاب و خون شهدا، زنان در تمامی عرصه ها حضور فعال دارند.

وی گفت: زنان همواره در دوران ۸ سال دفاع مقدس نیز حضور فعال داشتند امروز نیز زنان جامعه به جایگاهی که اسلام عطا کرده، رسیده اند. 

ابراهیمی ادامه داد: امروزه دشمن عفت و پاکدامتی زنان ما را نشانه رفته است و دشمن بدنبال ترویج بی بندوباری در کشور است و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نیست. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت بدنبال تقویت دیپلماسی منطقه ای و ارتباط با کشورهای همسایه است که این دستور العمل در آذربایجان غربی نیز پیگیری می شود. 

ابراهیمی افزود: امروزه در آذربایجان غربی، استفاده از این ظرفیت مرزی به نفع مردم استان پیگیری می شود و بدنبال بازگشایی ۴ مرز جدید هستیم. 

وی با اشاره به انتخابات پیش رو نیز افزود: ۱۱ اسفند ماه امسال، انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برگزار می شود و دشمن می خواهد مشارکت مردمی ضعیف باشد لذا باید با مشارکت حداکثری، حضور جدی در انتخابات داشته باشیم. 

کد خبر 1742470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha