نگاه ما به حوزه فرهنگ نگاهی تحول آفرین است

یزدان افشاری پور با بیان اینکه نگاه ما به حوزه فرهنگ، نگاهی جدی و تحول آفرین است، تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات جامعه ما، آسیب دیدن بخش فرهنگی است و تقویت فرهنگ در جامعه حلال بسیاری از مشکلات اجتماعی می باشد بنابراین به دنبال توسعه زیرساخت های فرهنگی شهرستان هستیم.

یزدان افشاری پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از اختصاص ۱۹ میلیارد تومان اعتبار در حوزه فرهنگی، خبر داد و گفت: این میزان اعتبار از محل تملک دارایی شهرستان عنبرآباد حوزه زیرساخت فرهنگ اختصاص یافته است.

فرماندار عنبرآباد افزود: این مبلغ به بهسازی و تکمیل بنای کتابخانه های عمومی، مساجد، مرمت و بهسازی حرم مطهر شهدای گمنام، تعمیر و تجهیز اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، تکمیل مدرسه علمیه سفیران هدایت، احداث و تکمیل فضاهای دینی و مذهبی مثل اداره تبلیغات اسلامی، مصلی، بقعه متبرکه سید عبدالله نورک اختصاص داده شده است.

وی بیان کرد: از ۱۹ میلیارد تومان اعتبار حوزه فرهنگ، ۷۰۰ میلیون تومان به تعمیر و تجهیز صدا و سیمای شهرستان اختصاص یافته است.

افشاری پور ابراز کرد: بسیج سازندگی سپاه شهرستان به عنوان دستگاه اجرایی تکمیل و بهسازی زیرساخت های حوزه فرهنگ انتخاب شده است.

فرماندار عنبرآباد اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه کار بهسازی و تکمیل زیرساخت های فرهنگی شهرستان آغاز می شود البته بسیاری از پروژه های زیرساختی حوزه فرهنگ در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه نگاه ما به حوزه فرهنگ، نگاهی جدی و تحول آفرین است، تصریح کرد: امروز یکی از مشکلات جامعه ما، آسیب دیدن بخش فرهنگی است و تقویت فرهنگ در جامعه حلال بسیاری از مشکلات اجتماعی می باشد بنابراین به دنبال توسعه زیرساخت های فرهنگی شهرستان هستیم.

کد خبر 1743668

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha