کانون‌های مساجد پیام قرآن کریم را به نسل نوجوان و جوان منتقل کنند

جعفر نیک نفس با بیان اینکه قرآن کریم و مسجد با هم گره خورده اند، تاکید کرد: اگر ما توانستیم پیام قرآن کریم را به نوجوانان و جوانان منتقل کنیم آن وقت در انجام رسالتی که داریم، موفق خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز (۲۰ دی ماه) جعفر نیک نفس در نشست هم اندیشی و هم افزایی با مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کهنوج، گفت: مشکلات بسیار است اما با تغییر نوع نگاه می توان برای مشکلات راه حل پیدا کرد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان ابراز کرد: در دوران ستم شاهی با وجود خفقان حاکم بر جامعه و مشکلات اقتصادی اما مساجد در شکل گیری انقلاب اسلامی نقش آفرین شدند.

وی بیان کرد: تمام تلاش ما بر این است تا بتوانیم کانون های فرهنگی هنری را پویا و فعال کنیم و در وهله نخست به دنبال توانمندسازی مدیران هستیم که برای تحقق این مهم، دوره های آموزشی را برگزار خواهیم کرد.

نیک نفس عنوان کرد: در همین راستا در نظر داریم تا پایان بهمن ماه سال جاری یک اردوی آموزشی ۲ روزه در کرمان برگزار کنیم.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان خاطرنشان کرد: طرح پایگاه های قرآنی ظرفیت بسیار خوبی برای ترویج معارف قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه قرآن کریم و مسجد با هم گره خورده اند، تاکید کرد: اگر ما توانستیم پیام قرآن کریم را به نوجوانان و جوانان منتقل کنیم آن وقت در انجام رسالتی که داریم، موفق خواهیم بود.

نیک نفس فلسفه وجودی کانون های مساجد را مقابله با تهاجم فرهنگی خواند و اظهار کرد: امروز دشمن با دروغ پراکنی و شبهه افکنی می خواهد باورها و اعتقادات دینی نسل نوجوان و جوان ما را تضعیف کند تا بین این نسل با دینی جدایی بیندازد.

سرپرست ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان تصریح کرد: امروز همه باید به عنوان یک فرد مسجدی دغدغه در مقابله با جنگ رسانه ای دشمن، جهاد تبیین که مورد تاکید مقام معظم رهبری است را دنبال کنیم.

گفتنی است؛ در پایان این نشست، احکام رابطین فهما منطقه به آنها اعطا شد.

کد خبر 1743833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha