بسیج خانه هنرمندان است

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت : بسیج خانه شما هنرمندان است و ما نیز آماده‌ایم در همه زمینه‌های مقوم فرهنگ و هنر گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، درسردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی در مراسم اختتامیه چهاردهمین جشنواره تئاتر بسیج "سودای عشق" که صبح امروز یکشنبه(۲۴ دی)، در مشهد برگزار شد، با تقدیر از برگزارکنندگان این جشنواره اظهار کرد: ما ایرانیان مردمی هنرمند و هنرپروریم و ملت ایران در همه اعصار همواره جزء فرهنگی‌ترین و هنری‌ترین ملت دنیا بوده و هستند.

وی با اشاره به پیشینه تاریخی ایران در حوزه هنر ادامه داد: واقعیت امر این است که ملت بزرگ ایران ملتی است که مولفه فرهنگ و هنر در آن در میان ملت‌های دنیا برجسته‌ترین است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین تصریح کرد: در هر دوره‌ای که ملت ایران از سوی دولت‌های بیگانه تحت فشار قرار گرفته، این قدرت فرهنگی و هنر ایرانیان بوده که بار دیگر ملت ما را به اوج رسانده است.

سردار سلیمانی خاطرنشان با تاکید براینکه هنر جوهر این نقشه رنگارنگ است و ما با این شکل در دنیا شناخته می‌شویم عنوان کرد: بسیج یه نهاد مردمی و از دل مردم است و هنر نیز بخشی از مردمی و جامعه.

وی با اعلام آمادگی سازمان بسیج برای حمایت از هنرمندان افزود: بسیج خانه شما هنرمندان است و ما نیز آماده‌ایم در همه زمینه‌هایی که مقوم فرهنگ و هنر است گام برداریم.

وی با اشاره به فعالیت مجموعه‌های تشکیلاتی مردم پایه بسیج در تمام کشور افزود: تلاش می‌کنیم در همه کشور با توجه به توانایی‌های موجود در این مسیر سرمایه‌گذاری کنیم. ضمن ایجاد ظرفیت برای ارائه نمایش‌ها، از همراهی ظرفیت‌های استانی در این زمینه نیز استفاده کنیم تا جذابیت‌های هنر در مقابل دیدگان مردم ایران متجلی شود.

پایان پیام/

کد خبر 1744303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha