افتخار آفرینی همسُرایان فرهنگی خراسان جنوبی

نصری گفت: همسُرایان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در سی و سومین  جشنواره ملی  سرود و هنرهای نمایشی دانشگاه های فرهنگیان سراسر کشور افتخار آفریدند.

مجید نصری- مسئول واحد موسیقی و سرود حوزه هنری خراسان جنوبی با اشاره به افتخار آفرینی همسُرایان فرهنگی دانشگاه فرهنگیان خراسان جنوبی در سی و سومین جشنواره ملی سرود و هنرهای نمایشی دانشگاه های فرهنگیان کشور به خبرنگار شبستان گفت: این گروه فرهنگی دانشگاه فرهنگیان استان به سرپرستی و مربی گری بهروز نورس با اجرای اثر سرود فردای روشن، موفق به کسب رتبه دوم در رشته سرود  شدند.

وی افزود: این اثر تولید واحد موسیقی و سرود حوزه هنری خراسان جنوبی به سفارش مرکز موسیقی حوزه هنری، آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ مجید نصری می باشد که در گذشته هم در هشتمین جشنواره ملی فانوس تبریز با اجرای گروه سرودمصباح بیرجند نیز موفق به کسب رتبه دوم ملی شد.

بهروز نورس- سرپرست و مربی فنی گروه سرود فرهنگیان خراسان جنوبی هم با اشاره به کسب مقام دوم کشوری برای اجرای سرود فردای روشن، گفت: اختتامیه سی و سمین جشنواره ملی سرود و هنر های نمایشی دانشگاه های فرهنگیان در سالن آمفی تئاتر دانشگاه فرهنگیان قزوین با حضور مسئولین و بیش از یکصد نفر از هنرمندان و اساتید برجسته هنری کشوری برگزار شد.

وی با بیان اینکه در آیین اختتامیه این جشنواره از گروه سرود و سرپرست آن برای کسب رتبه دوم ملی  تقدیر شد، افزود: در تاریخ هنرهای آوایی استان، اجرای این سرود بعد از 15 سال باعث زنده شدن نام استان و کشف و به رخ کشیدن استعدادها شد.

کد خبر 1744974

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha