کانون‌های تخصصی بانوان فرصتی بی‌نظیر برای شناسایی و معرفی توانمندی‌های بانوان

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد گفت: تشکیل کانون‌های تخصصی بانوان در مساجد که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند فرصتی بی‌نظیر برای شناسایی و معرفی توانمندی های بانوان و اقدامی ارزشمند است که جای تقدیر دارد و ما نیز آمادگی داریم تا ظرفیت‌های مدیریت شهری را در اختیارشان قرار دهیم.

فاطمه سلیمی، در حاشیه دورهمی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد مشهد با عنوان "دلارام" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مشهد اظهار کرد: یکی از ظرفیت‌های خوب برای استفاده از ظرفیت‌های بانوان و به ویژه تربیت دختران نسل آینده کشور کانون‌های فرهنگی هنری مساجد است.

وی راه اندازی کانون های تخصصی بانوان را اقدامی قابل تحسین دانست وافزود: تشکیل کانون‌های تخصصی بانوان در مساجد که در زمینه‌های مختلف فعالیت می‌کنند فرصتی بی‌نظیر و اقدامی ارزشمند است که جای تقدیر دارد و ما نیز آمادگی داریم تا ظرفیت‌های مدیریت شهری را در اختیارشان قرار دهیم.

کانون‌های تخصصی بانوان در مساجد فرصتی بی‌نظیر برای شناسایی و معرفی توانمندی‌های بانوان است

رییس کمیسیون بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد درباره‌ی دورهمی دلارام نیز گفت: گردهمایی بانوان فعال کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کار بسیار خوب و ارزشمندی است که اتفاق افتاده و به وسیله این رویدادهاست که توانمندی‌های دختران مسجدی مشهد که در قالب اجراهای هنری زیبایی از جمله سرود و تئاتر نمایش داده شد، به همه معرفی می شود.

سلیمی با اشاره به لزوم حمایت از کانون‌هایی فعال در حوزه های هنری، بر نقش کانون‌ها بر ساختن نسل آینده کشور تاکید کرد وافزود: در چنین رویدادهایی مثل دلارام، که جای آن تاکنون خالی بوده، می‌توان نشان داد این عزیزان می‌توانند جزء دختران اثرگذار آینده باشند.

کانون‌های تخصصی بانوان در مساجد فرصتی بی‌نظیر برای شناسایی و معرفی توانمندی‌های بانوان است

وی ایجاد کانون‌های بانوان در مساجد را جزء ضرورت‌های موجود جامعه امروزی دانست و ابراز کرد: بیشتر از این‌ها باید به فعالیت حوزه دختران و زنان توجه کرد و باید با حمایت از مادرانی که از فرزندانشان برای  شرکت در این برنامه های فرهنگی پشتیبانی می‌کنند، زمینه حضور فعال و گسترده‌ی آنها دراین گونه برنامه ها رافراهم کنیم.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد گفت: این مادران هم به نحوی در اثرگذاری فرزندانشان نقش مهمی دارند و حمایت و پشتیبانی آن‌ها از دخترانشان باعث شده ما شاهد پیشرفت کانون‌ها و شور و نشاط این دورهمی زنانه و دخترانه باشیم.

پایان پیام/

کد خبر 1745004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha