احزاب با همدلی در جهت رشد و توسعه نظام گام بردارند

محمودی فر با تاکید بر همدلی و همراهی احزاب با یکدیگر بیان کرد: همه باید اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارند و در جهت رشد و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، حسین محمودی فر، امروز (۳۰ دی ۱۴۰۲) در شصت و سومین جلسه  شورای اطلاع رسانی استان که در محل استانداری مرکزی برگزار شد، گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد رشد، توسعه، آبادانی و عمران در تمام حوزه ها هستیم و این مهم به واسطه بهره گیری از ظرفیت جوانان تحقق یافته است.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر، گفت: دهه فجر فرصت مناسبی است که در عملکرد خود بازنگری جدی داشته باشیم و در راستای مرتفع نمودن ضعف ها از هیچ گونه تلاشی دریغ نکنیم.

وی با بیان اینکه دشمن با بغض و کینه ای که نسبت به جمهوری اسلامی دارد همواره به دنبال ترویج ناامیدی و نارضایتی در جامعه به ویژه در جوانان است، خاطر نشان کرد: باید برای مقابله با توطئه های دشمن گام‌های مؤثرتری در راستای افزایش نشاط جامعه برداریم.

این مقام مسئول به راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات ۱۱ اسفند اشاره کرد و ادامه داد: باید پس از راهپیمایی ۲۲ بهمن، مردم را به انتخابات پرشور و حضور حداکثری دعوت کنیم و در شکل گیری مجلس قوی در کنار دولت انقلابی و جهادی تلاش کنیم.

محمودی فر با تاکید بر همدلی و همراهی احزاب با یکدیگر بیان کرد: همه باید اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارند و در جهت رشد و توسعه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام بردارند.

گفتنی است، بررسی نحوه اطلاع رسانی برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر، بررسی نحوه اطلاع رسانی برنامه‌ها و مباحث انتخاباتی در استان، بررسی نحوه اطلاع رسانی اعیاد و مناسبت های ماه رجب المرجب (ولادت حضرت علی(ع) و گرامیداشت مقام پدر، اعتکاف و ... ) از جمله موضوعات ودستورات جلسه شصت و سومین جلسه شورای اطلاع رسانی استان مرکزی بود.

کد خبر 1745367

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha