خدمت‌رسانی دانش آموزان مشهدی به زائران امام هشتم(ع)

دبیر ستاد اجرایی قرارگاه استانی دانش آموزی طرح میدان ۱۴۰۲ گفت: با حضور ۲۵۰ دانش آموز توانستیم در ۲۴ مدرسه در قطب شهید هاشمی نژاد به بیش از ۲۰ هزار زائر خدمت رسانی کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، علی اکبر بنا رضوی، شامگاه چهارشنبه(۴بهمن) در مراسم طرح گام‌های عاشقی اظهارکرد: یکی از رویکردهای قرارگاه میدان ۱۴۰۲ خدمت دانش آموزان به زائرین امام رئوف(ع) است.

وی افزود: در همین راستا امسال با حضور ۲۵۰ دانش آموز توانستیم در ۲۴ مدرسه در قطب شهید هاشمی نژاد به بیش از ۲۰ هزار زائر خدمت رسانی کنیم.

دبیر ستاد اجرایی قرارگاه استانی دانش آموزی طرح میدان ۱۴۰۲ با تاکید بر لزکن توسعه طرح گام های عاشقی گفت: پیش بینی ما برای خدمت رسانی به زایرین در سال آینده، با عنایت به توسعه این طرح، مشارکت ۷۰۰ دانش آموز در این طرح است.
 

گسترش طرح گام‌های عاشقی در مدارس

علی مهدوی‌خواه، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: مسئولین باید زمینه را برای شرکت مدارس شهرستان‌های استان در طرح گام‌های عاشقی فراهم کنند.

وی ادامه داد: مسئولین باید دست به دست هم بدهند تا جوانان بتوانند فعالیت کنند. ویژگی طرح گام‌های عاشقی این بود که چند دانش آموز در مقام مسئول پیگیر مسائل بودند و عملکرد خوبی داشتند.

وی در خصوص طرح گام‌های عاشقی بیان کرد: ما باور داریم که این میدان خدمت خالی نخواهد شد، جوانان ما میدان داران خوبی خواهند بود و طی سالیان گذشته این مسیر مورد غفلت قرار گرفته بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان خاطرنشان کرد: مسئولین باید زمینه را برای شرکت مدارس شهرستان‌های استان نیز فراهم کنند و امید است با کمک شما عزیزان بقیه دانش‌آموزان نیز عملکرد مطلوبی در این طرح داشته باشند.

پایان پیام/

کد خبر 1746169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha