همزمان با دهه فجر قریب به ۱۰ هزار برنامه در نقاط مختلف استان برگزار می شود

حجت الاسلام خلیلی از اجرای قریب به ۱۰ هزار برنامه همزمان با دهه مبارک فجر، در نقاط مختلف استان مرکزی خبر داد.

حجت‌الاسلام هادی خلیلی ضمن تبریک به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا به خبرنگار خبرگزاری شبستان از در استان مرکزی گفت: دهه فجر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است که برنامه های این دهه باید با شور و نشاط و حضور آحاد مردم برگزار شود.


رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به برنامه های پیش بینی شده برای این ایام افزود: برنامه ها و جشن های سالگرد پیروزی انقلاب به همت مردم و با حضور گسترده اقشار مختلف از ۱۲ بهمن ماه آغاز می شود.

وی با بیان اینکه در ایام دهه فجر قریب به ۱۰ هزار برنامه در نقاط مختلف برگزار خواهد شد، ادامه داد: برنامه های این دهه با نواختن زنگ انقلاب در مدارس سراسر استان در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن آغاز خواهد شد.

برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ در ۱۵۰ نقطه استان مرکزی 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به ایران اسلامی، مراسم گلباران بیت تاریخی امام راحل در خمین و حجره طلبگی ایشان در شهر اراک در روز ۱۲ بهمن با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان انجام می شود.

حجت الاسلام خلیلی برگزاری جشن های پیروزی انقلاب اسلامی، جشنواره فیلم فجر، کرسی‌های آزاداندیشی و برنامه‌های تبیینی و راهپیمایی ۲۲ بهمن را از جمله برنامه های این ایام دانست و ادامه داد: راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در ۱۵۰ نقطه شهری و روستایی برگزار خواهد شد.

وی همچنین به برگزاری جشن های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در مساجد اشاره کرد و ادامه داد: حضور مردم در این برنامه ها مهر تأییدی برای نظام اسلامی و مشت محکمی بر دهان دشمنان نظام و انقلاب است.

کد خبر 1747203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha