ایران قوی به دست دانش آموزان امروز ساخته می شود 

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی با وحدت و اتحاد ملت، در امنیت به سر می برد، گفت: در آینده دانش آموزان ما موفقیت هایی کسب می کنند و ایران قوی به دست آنان ساخته می شود.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، امروز(۱۱بهمن) در مراسم نواخته شدن زنگ انقلاب در دبیرستان پسرانه "شهید نواب صفوی"، با گرامیداشت ایام دهه فجر انقلاب اسلامی اظهارداشت: در تاریخ هر کشور روزهای ماندگار و سرنوشت سازی  وجود دارد که تاریخ را برای آن کشور به گونه دیگری رقم می زند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه  این روز در فرهنگ اسلامی یوم الله نام دارد، افزود: در این روزهای سرنوشت ساز لطف و نصرت الهی نصیب گروه و ملتی می شود که در راه حقیقت، ایثار و فداکاری کردند.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب، ملت ایران تحت ستم دیکتاتور و استکبار بود و رژیم وابسته به بیگانگان قدرت تصمیم گیری برای مردم را نداشت، عنوان کرد: در آن روزها ملت ایران با همراهی امام خمینی ث(ره) و تمسک به دین اسلام، انقلاب اسلامی را رقم زدند و امام راحل، ظالمان را به گورستان تاریخ فرستادند.  

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: روز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز ذلت و خواری آمریکا بود که با حمایت ملت و آگاهی و بصیرت دانش آموزان و فرهنگیان کمر رژیم پهلوی خم شد تا جایی که در ۱۳ آبان دانش آموزان با اهدای جان خود این پیروزی شکوهمند را رقم زدند.

 وی بیان کرد: امروز ایران اسلامی با وحدت و اتحاد ملت، در امنیت به سر می برد و در آینده نیز دانش آموزان ما موفقیت هایی کسب می کنند و ایران قوی به دست آنان ساخته می شود.

 نماینده ولی فقیه در ادامه به انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: انتخابات خون تازه را در کالبد نظام تزریق می کند.

 وی اظهارکرد: با برگزاری انتخابات آینده بهتری رقم می زند و دانش آموزان در این مقطع حساس شرکت خواهند کرد.

کد خبر 1747258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha