مسابقه روزنامه دیواری به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار می شود

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسابقه روزنامه دیواری در بین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

مرتضی انقانی، ضمن تبریک ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی به برنامه های کانون های مساجد در این ایام اشاره کرد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان مرکزی، گفت: در ایام الله دهه فجر نیز همچون سایر مناسبت های ملی و مذهبی شاهد فعالیت های کانون های مساجد در سطح استان هستیم که با برپایی جشن های انقلاب  و برنامه های مختلف به ایجاد شور و نشاط و تبیین دستاوردهای انقلاب می پردازند.

وی با بیان اینکه جوانان و نوجوانان امروز؛ ایام انقلاب را درک نکرده اند، اضافه کرد: وظیفه ما در ستاد کانون ها با توجه به جامعه هدفمان که بیشتر نسل جوان هستند، آشنایی آنان با رشادت های جوانان و نوجوانان ولایتمدار و انقلابی است که به فرمان امام در صحنه حاضر شدند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی اضافه کرد: در این راستا برنامه های مختلفی از سوی این ستاد برای این ایام در نظر گرفته شده است که برپایی مسابقه روزنامه دیواری انقلاب از جمله این برنامه ها است.

این مقام مسئول ادامه داد: این مسابقه با موضوعات انقلاب اسلامی ایران (دستاوردها و پیشرفت ها)، اعیاد ماه شعبان، من و مسجد محله و موضوع آزاد برگزار می شود.

انقانی اضافه کرد: این مسابقه در رده سنی دانش آموزان پسر و دختر زیر 15 سال(متولدین 1388 به بعد)، به صورت حضوری و در گره های 3 تا 5 نفره برگزار گردد.

وی با بیان اینکه زمان و مکان برگزاری به انتخاب کانون در ایام دهه فجر می باشد و به ستاد استان اطلاع داده  می شود، اظهار داشت: مدیران محترم کانونها می توانند پس از ثبت نام بچه ها و مشخص شدن تعداد گروهها جهت دریافت مقوا به ستاد استان مراجعه کنند.

این مقام مسئول اضافه کرد: برگزار کنندگان پس از برگزاری مسابقه، باید روزنامه دیواری ها را تا 25 بهمن ماه به ستاد استان تحویل تا پس از داوری، جوایز گروهها تقدیم شود.( به ازای هر سه گروه شرکت کننده در هر کانون یک گروه جایزه دریافت خواهد کرد.)

کد خبر 1747306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha