برگزاری برنامه ویژه دهه فجر در ۴۵ مسجد کردستان

گرامیان از برگزاری برنامه‌های دهه فجر در ۴۵ مسجد استان به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کردستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان، کمال گرامیان معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اهم برنامه‌های این مرکز در دهه فجر اظهار کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر برنامه‌هایی از جمله دیدار علما با نماینده ولی فقیه در استان، اعزام مبلغ به مدارس و مساجد برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: برگزاری برنامه ویژه فجر در ۴۵ مسجد به مناسبت ۴۵مین سالگرد پیروزی انقلاب از جمله دیگر برنامه‌هایی است که به همت کمیته تقریب مذاهب که مسوولیت آن به عهده این مرکز است، برنامه ریزی شده و در استان اجرا می شود.

معاون فرهنگی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: تجلیل از خانواده شهدا، محفل انس با قرآن و برگزاری همایش سراسری ائمه جمعه در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها، نشست‌ها و همایش‌های روحانیون با موضوع انتخابات و مردم‌سالاری دینی در انتخابات و نشست طلاب از برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر با مشارکت ادارات مختلف خواهد بود.

گرامیان با بیان اینکه دیدار و تجلیل از روحانیون ایثارگر نی در این ایام انجام می‌شود، اضافه کرد: صدور بیانیه از طرف شوراهای افتاء در موضوعات مختلف، برگزاری کارگاه جهاد تبیین و بیان دستاوردهای نظام، برگزاری کارگاه‌های بصیرت‌آفزایی، نشست نخبگانی با موضوع مردم سالاری دینی و انسجام ملی نیز از سوی مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: برگزاری محافل انس با قرآن و مسابقات فرهنگی و برگزاری یادواره شهدای روحانی در شهرستان های بانه و دیواندره، مسابقات ورزشی ویژه طلاب و روحانیون از دیگر برنامه‌های کمیته تقریب ستاد دهه فجر به دبیر مرکز بزرگ غرب کشور است.

وی اضافه کرد: برنامه‌های مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سطح تمام شهرستانهای استان برگزار می شود.

کد خبر 1747380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha