فن بازار منطقه ای خراسان جنوبی راه اندازی می‌شود

مجیدی از راه اندازی یک فن بازار منطقه ای خراسان جنوبی خبر داد و گفت: برای تجاری سازی محصولات استان سامانه جان (جریان اقتصادی نوین) راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمد حسن مجیدی امروز (۱۱ بهمن) در ستاد اقتصاد دانش بنیان استان اظهار داشت: پارک علم و فناوری در زمینه رویدادها و همایش ها از جمله رویداد «تانا تا ثریا»، رویداد حل مسئله موسوم به «صنعتی شو» در قاین، حمایت از سومین کنفرانس ملی انجمن پارک های فناوری ایران، حمایت از رویداد استارت آپ ویکند صنعت ساختمان و ... نقش بسزایی داشته است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی افزود: دوره های آموزشی زیادی انجام شده و برای ترویج و گسترش تفکر فناورانه و نوآورانه در میان اعضای جامعه، از ظرفیت انجمن های علمی دانشجویی و تور فناوری و راهیان پیشرفت استفاده کردیم. 

مجیدی از راه اندازی یک فن بازار منطقه ای خراسان جنوبی خبر داد و افزود: برای تجاری سازی محصولات استان سامانه جان (جریان اقتصادی نوین) راه اندازی می شود.

وی همچنین از اتصال پارک علم و فناوری استان به پنجره ملی خدمات دولت هوشمند خبر داد و افزود: برنامه راهبردی پنج ساله پارک علم و فناوری استان تدوین شده است.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه صادرات محصولات استان به بیش از ۱۰ کشور در دستور کار است، عنوان کرد: امسال ما سه هزار و ۵۴۹ میلیارد ریال فروش محصولات فناور را داشته ایم.

وی از تکمیل و تجهیز مراکز رشد در شهرستان های بیرجند، قاین، طبس و فردوس خبر داد و افزود: ۲۹ پارک منطقه ای داریم و پنج پارک دستگاهی و ۱۵ پارک دانشگاهی داریم.


مجیدی از افزایش شرکت های دانش بنیان در استان خبر داد و گفت: قبل از دولت سیزدهم ۴۰ شرکت دانش بنیان داشته ایم که هم اکنون به ۵۸ شرکت افزایش یافته است.

کد خبر 1747396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha