طرح ملی بشری، فصل جدیدی در جهت آموزش قرآن به نسل جوان است

حاج علی بیگی در نشست مربیان منتخب قرآن و عترت استان مرکزی، گفت: طرح ملی بشری، فصل جدیدی در جهت آموزش قرآن به نسل جوان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی  نشست مدیرکل آموزش و توسعه مشارکت های معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با مربیان منتخب قرآن و عترت استان مرکزی امروز ( ۱۱بهمن ماه) در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی برگزار شد.

علیرضا حاج علی بیگی، سرپرست معاونت قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی در این مراسم، ضمن خیر مقدم به مدعوین و تبریک ایام اله دهه مبارک فجر و اعیاد ماه رجب، گفت: ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه امری ضروری است و ماه های مبارک پیش رو به ویژه ماه رمضان فرصت مناسبی برای این مهم است.

وی با اشاره به اجرای طرح ملی «بشری» افزود: این طرح قرآنی در راستای توانمند سازی مربیان و مؤسسات قرآنی توسط آقای ابراهیم کرمانی نژاد استارت زده شده و استان مرکزی بیست و نهمین ایستگاه آموزش این طرح با هدف افزایش جذب قرآن‌آموزان می باشد.

سرپرست معاونت قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی با بیان اینکه بحمدالله طرح ملی«بشری» آثار،پیامدها و بازخوردهای خوبی در راستای ایجاد بستر جدید برای آموزش قرآن کریم در کشور داشته است، ادامه داد: امید اس این طرح در استان مرکزی نیز به همین نحو انجام شود.

این مقام مسئول ادامه داد: در شرایط نه چندان مساعد وضعیت فرهنگی جامعه، طرح ملی بشری، فصل جدیدی در جهت آموزش قرآن به نسل جوان جامعه خواهد بود.

کد خبر 1747409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha