دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است

اسفندیاری با اشاره به این که ما مدیون شهدا هستیم، گفت: دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، اسفندیاری در مراسم گلباران قبور مطهر شهدای شهر جیرفت در اولین روز از دهه فجر، گفت: امروز باید دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در این ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی را به نسل جوان با تبیین منتقل کنیم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت با اشاره به این که ما مدیون شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: دستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا است.

وی جهاد تبیین را مورد تاکید مقام معظم رهبری دانست و تصریح کرد: ایام الله دهه فجر بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

اسفندیاری اظهار کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی، کشور ما در عرصه های علمی، فن آوری، نظامی، پزشکی و غیر پیشرفت های قابل توجهی کرده به طوری که ما در بین کشورهای جهان حرف برای گفتن داریم.

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جیرفت تاکید کرد: امروز عزت، عظمت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی به برکت انقلاب اسلامی است.

وی عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، گروه های مقاومت در منطقه شکل گرفته که در مقابل با دشمنان شجاعانه ایستادگی می کنند.

اسفندیاری گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل، گفت: امروز با شهدا عهد و میثاق می بینیم که ادامه دهنده راه آنها و حافظ نظام و انقلاب اسلامی باشیم.

کد خبر 1747529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha