کلنگ زنی ۱۱۶پروژه به یمن چهل و پنج سالگی انقلاب

حسینی پور گفت: ۱۱۶ طرح با اعتباربالغ بر هزار و ۷۰۱ میلیارد تومان در شهرهای مازندران کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، سید محمود حسینی پور- استاندار  مازندران در نشست با حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در دیار علویان به مناسبت دهه فجر ضمن گرامیداشت چهل و پنج سالگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم شریف ایران عزیز با وجود تمامی تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب پای نظام ایستاده اند، اظهارکرد: ملت با وجود تمامی کارشکنی ها و تبلیغات رسانه های معاند در اندیشه حضور حماسی در راهپیمایی ۲۲بهمن هستند.

کلنگ زنی 116 پروژه به یمن چهل و پنج سالگی انقلاب

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به عنوان الگوی فکری و سبک زندگی برای آزادگان جهان سرمش می باشد، افزود: جبهه مقاومت یک تفکر برگرفته از تفکر انقلابی ملت ایران است.

حسینی پور با اشاره به پیشرفت های مازندران پس از انقلاب اسلامی، گفت: مردم استان برای حفظ و استمرار انقلاب ۱۰هزار و ۴۴۰شهید تقدیم نظام کردند.

وی با بیان اینکه مازندران پایگاه انقلابیون بوده است، افزود: بسیاری از جلسات مهم نهضت امام خمینی(ره) در مازندران برگزار می شد.

حسینی پور به جریان ششم بهمن آمل اشاره کرد و ادامه داد: نقش موثر آملی ها با همراهی دیگر هم استانی های عزیز در مبارزه با منافقین شایسته تحسین است باید نقش مردم در مبارزه با منافقین تبیین شود.

وی به نقش مردم استان در دفاع مقدس اشاره کرد وگفت: مازندرانی ها در امر سازندگی نیز کارنامه قابل دفاعی دارد.

حسینی پور بااشاره به توفیقات مازندران در حوزه های تولیدی و صنعتی، افزود: نام مازندران در عرصه های ملی و بین المللی آشناست چرا که در دفاع مقدس رژیم بعث عراق از لشکرخط شکن ۲۵کربلا هراس داشت.

وی اضافه کرد: در عرصه های ورزشی نیز مازندرانی ها خوش درخشیدند.

حسینی پور با بیان اینکه همزمان با دهه مبارکه فجر، هزار و ۳۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار هشت هزار و ۷۲ میلیارد تومان در ۲۲ شهرستان مازندران افتتاح و بهره برداری  می شود، افزود: این طرح های عمرانی و زیرساختی در بخش های آموزشی، بهداشتی، راه و شهرسازی، زیرساختی و تولیدی بوده که زمینه اشتغال برای ۱۰ هزار نفر را ایجاد کرده است.

وی اضافه کرد:  ۱۱۶ طرح با اعتباربالغ بر هزار و ۷۰۱ میلیارد تومان در شهرهای مازندران کلنگ زنی می شود.

حسینی پور به توفیقات مازندران در حوزه دیپلماسی اقتصادی اشاره کرد وگفت: بیش از۳۰هیات خارجی طی دو سال برای تبادل مباحث اقتصادی و تجاری به مازندران سفر کردند.

وی به گردشگرپذیر بودن مازندران اشاره و بیان کرد: مردم استان برای حفظ فرهنگ بومی استان و ترویج آداب و سنن این خطه ازشمال کشور به مسافران و گردشگران اقداماتی ارزشمندی انجام داده اند.

کد خبر 1747540

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha