دختران مسجدی میدان‌دار جشن انقلاب «ریحانه‌های ایران زمین»

جشن بزرگ انقلاب «ریحانه‌های ایران زمین» با حضور کانون‌های تخصصی بانوان استان آذربایجان غربی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، زنان نیمی از جامعه ایران اسلامی را تشکیل می دهند و با توجه به نقش زن و مادر بودن در تمام حوزه ها فعال هستند.

حضرت امام (ره) فرمودند؛ اگر زنان نبودند، انقلاب هم نبود و همچنین مقام معظم رهبری می‌فرمایند؛ زنان و دختران پیشران انقلاب هستند و با تاسی از این دو فرمایش می توان ارزش و تاثیر بانوان را درک کرد.

امروز همزمان با ۱۸ بهمن ماه و ایام الله دهه فجر، جشن بزرگ انقلاب با عنوان «ریحانه‌های ایران زمین» و حضور اعضای پرشور کانون های تخصصی خواهران آذربایجان غربی در ورزشگاه سه هزار نفری برگزار شد که ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان به عنوان مجری این مراسم بود.

 این ویژه برنامه با حضور فاطمه مجلل، قهرمان مسابقات قایقرانی آسیا و مریم اردبیلی، استاد دانشگاه، آینده پژوه و مشاور و مدیر کل امور بانوان شهرداری به‌عنوان سخنران این مراسم برگزار شد.

همچنین برگزاری برنامه های مختلف ورزشی توسط دختران، اجرای سرود تولیدی کانون های مساجد استان، تجلیل از بانوان برتر ورزشی، علمی و مادر شهید از جمله برنامه های جنبی این ویژه برنامه بود.

در ادامه به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، مسابقه ایی برگزار و براساس قرعه کشی جوایز نفیس کمک هزینه سفر به کربلای معلی و مشهد مقدس، ساعت هوشمند، تبلت دانش آموزی و کلی جوایز متنوع به ۴۵ نفر اعطا شد.

دختران مسجدی میدان‌دار جشن انقلاب «ریحانه‌های ایران زمین»

دختران مسجدی میدان‌دار جشن انقلاب «ریحانه‌های ایران زمین»
کد خبر 1748805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha