رویش جوانه‌های انقلابی، دستاورد مهم انقلاب است

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی گفت: ایران در ۴۵ سال با مشکلات بسیاری مواجه بوده ولی رویش جوانه های انقلابی یکی از دستاوردهای مهم این انقلاب بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، مساجد نقش مهمی را در انقلاب داشتند و الان نیز با برپایی جشن ها به مناسبت دهه فجر جشن پیروزی انقلاب را برگزار می کنند. کانون های فرهنگی رو هنری مساجد استان آذربایجان غربی نیز تا به امروز با برگزاری جشن های انقلاب میزبان مردم و بچه های مسجدی هستند.

محسن رضایی، مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی در جشن بزرگ انقلاب کانون فرهنگی و هنری نورالانوار مسجد حضرت مهدی (عج) ارومیه گفت: مساجد منشا انقلاب و فعالیت های فرهنگی بودند ولی شیوع بیماری کرونا باعث شد مساجد از رونق بیفتند و حتی قطع فعالیت های فرهنگی شد.

وی افزود: ولی امروزه به لطف خداوند مساجد با مدیریت واحد کنار هم پیروزی انقلاب را جشن می گیرند که این موضوع خیلی مهم و حیاتی است همه دز کنار امام، با فرمان امام و با تاسی از نقاط امام لبیک گفتند.

رضایی ادامه داد: دستاوردهای انقلاب زمانی شکل گرفت که امام (ره) فرمودند؛ یاران من در گهواره هستند و نوجوانان امروز همان یاران می باشند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان آذربایجان غربی ادامه داد: شهید همت ۲۳ ساله بوده که فرمانده لشکر شد و شهیدان باکری همان رویش جوانه های انقلاب هستند.

رضایی با اشاره به موضوع انتخابات، گفت: ما نباید منتظر تربیون باشیم و جهاد تبیین را در منازل شروع کنیم و هر دورهمی های خانوادگی که در منازل اتفاق می افتد پیوست انتخاباتی داشته باشد.

وی افزود: رای من، رای به انقلاب و شهدا بوده و عین نماز واجب است.

رویش جوانه‌های انقلابی، دستاورد مهم انقلاب است

امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم

حجت الاسلام صادقی، نماینده ولی فقیه سپاه ارومیه، نیز در این مراسم ضمن تبریک دهه فجر و مبعث رسول، گفت: پیامبر اکرم (ص) قرآن و عترت را در پیش شما امانت گذاشته که باید امانت دار باشیم.

وی با بیان اینکه ما امنیت امروز خود را مدیون شهدا هستیم، گفت: قرآن می فرمایید یکی از کارهای دشمن این است که میگوید؛ جوان ایرانی کجا علم نانو کجا؟ جوان ایرانی کجا پیشرفت علم کجا؟ جوان ایرانی کجا تولید واکسن کرونا کجا؟ و خیلی حرف های دیگر که باید حواسمان به این موضوعات باشد.

وی گفت: زمانیکه واکسن کرونا به دست دانشمندان ایرانی ساخته شد شایعات زیادی در این مورد بود ولی حضرت اقا خودش را فدای ملت ایران کرد و مردمی که از زدن واکسن ایرانی کرونا می ترسیدند تزریق کنند مقام معظم رهبری زدند.

وی گفت: هدف دیگر دشمن این است که حجاب، مسئولین و روحانیت را از چشم شما جوانان بیندازید ولی خوشبختانه جوانان ما با پیشرفت در زمینه های علمی در مقابل دشمن ایستادند.

حجت الاسلام صادقی گفت: اگر افرادی مثل سردار سلیمانی در مملکت نباشند داعش وارد ایران شده و تمام عبادگاه ها را از بین خواهد برد.

گفتنی است؛ اجرای تئاتر، سخنرانی امام جماعت مسجد حضرت مهدی (عج) و شعرخوانی شاعران آئینی از دیگر برنامه های جنبی این جشن بود.

کانون فرهنگی و هنری نورالانوار ارومیه یکی از کانون های فعال است که با اعلام نتایج اوقات فراغت ۱۴۰۲ جز سه کانون برتر انتخاب شده و به مرحله کشوری راه یافته است.

رویش جوانه‌های انقلابی، دستاورد مهم انقلاب است

رویش جوانه‌های انقلابی، دستاورد مهم انقلاب است

رویش جوانه‌های انقلابی، دستاورد مهم انقلاب است

کد خبر 1748967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha